Niby kuchennie, a jednak psychologicznie :-)

31. Data: 2015-06-22 01:25:32

Temat: Re: Niby kuchennie, a jednak psychologicznie :-)
Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-20 19:14, Ikselka pisze:
> [...]
yn_monroe.jpg

> Marilyn była boska i inteligentna. Kiedyś jej tak nie doceniałam, a
> szkoda...

Niestety, to była k-wa. Przed operacją plastyczną to nie była boska.
Dopiero po operacji twarzy ją do filmu wzięto.

> Właśnie bardzo mądre i rzeczowe. Jedna trójka to uśmiech spod przymkniętych
> (trójka to przymknięte) powiek, a więcej trójek to uśmiech już z istnym
> trzepotem rzęs 333333-))

Dziękuję serdecznie :-)
Tylko Ty używasz tych trójeczek, ja nie mogłam się pokapować i wreszcie
nie wytrzymałam i z ciekawości zapytałam.

--
animka

32. Data: 2015-06-22 01:28:38

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-20 19:20, Ikselka pisze:

> A, i jeszcze w kwestii: "stragan": czy "rolnicy" jest ładniejsze, niż "pani
> Baba"? seriously?
> :-))

Jak dla mnie tak, bo albo Pani, albo Baba.
Ale to zależy co się komu podoba.

--
animka

33. Data: 2015-06-22 23:20:56

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-20 19:10, Ikselka pisze:

> Bo się nie znasz 3-)

> Nie mogę tak napisać, bo nie kupuję z przypadkowych źródeł, czyli na
> żadnych "straganach", ani u bliżej nieokreślonych "rolników", tylko od lat
> u jednej i tej samej, dobrze mi znanej (bo ją od 4 do 8 klasy uczyłam w
> podstawówce), niepowtarzalnej - pani Baby 3-)

To można napisać/powiedzieć, że u znajomej. Żaden wstyd przecież.

--
animka

34. Data: 2015-06-24 01:07:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jun 2015 01:28:38 +0200, animka napisał(a):

> Jak dla mnie tak, bo albo Pani, albo Baba.
> Ale to zależy co się komu podoba.

Nie chodzi o podobanie, tylko o wydźwięk znaczeniowy. Baba to prosta
kobieta, oferująca w mieście na tzw murku swoje wyroby albo przynosząca je
do domów ludziom w mieście - a pani Baba to już niekoniecznie tak znowu
prosta kobieta wiejska, no i to JA do niej przychodzę, a nie ona do mnie z
interesem 333-)

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

35. Data: 2015-06-24 01:10:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jun 2015 23:20:56 +0200, animka napisał(a):

> To można napisać/powiedzieć, że u znajomej. Żaden wstyd przecież.

Ale to nie jest moja znajoma - łączą mnie z nią tylko relacje handlowe :-))

36. Data: 2015-06-24 09:06:53

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-24 o 01:07, Ikselka pisze:

> [...]
> prosta kobieta wiejska, no i to JA do niej przychodzę, a nie ona do mnie z

Daawno temu , mleko przynosiła nam Józefowa z Cholerzyna, natomiast
mięso (wiadomo, cielęcinka) i wyroby Pani Halinka. Proszę zwrócić uwagę
- z całym szacunkiem ale Józefowa, a tu Pani Halinka...
pozdr
Stefan

37. Data: 2015-06-24 21:00:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pan stefan napisał:

> Daawno temu , mleko przynosiła nam Józefowa z Cholerzyna, natomiast
> mięso (wiadomo, cielęcinka) i wyroby Pani Halinka. Proszę zwrócić
> uwagę - z całym szacunkiem ale Józefowa, a tu Pani Halinka...

"Ta cholera z Józefowa" -- to by brzmiało po stokroć gorzej!

--
Jarek

38. Data: 2015-06-24 23:40:45

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ta cholera z Józefowa" -- to by brzmiało po stokroć gorzej!

Zaostrzę ci smak. Otóż ówże Cholerzyn to wieś obok Liszek, a w Liszkach
co wyrabiali? kiełbasę lisiecką! Sam łysy Józef się nią delektował :) A
zwyczajna wiejska z tzw. kółeczkiem... ech, to były rozkosze odświętnego
stołu...
pozdr
Stefan

39. Data: 2015-06-25 11:35:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Jun 2015 23:40:45 +0200, stefan napisał(a):

> [...]
> co wyrabiali? kiełbasę lisiecką! Sam łysy Józef się nią delektował :) A
> zwyczajna wiejska z tzw. kółeczkiem... ech, to były rozkosze odświętnego

Z zielonym oczkiem, panie dziejku, z zielonym oczkiem :-)

40. Data: 2015-06-25 13:18:01

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-25 o 11:35, Ikselka pisze:

> Z zielonym oczkiem, panie dziejku, z zielonym oczkiem :-)

też nazywanym duszyczką vel duszą :)
pozdr
Stefan

Grupę uważam za zamkniętą 3-|