Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!

1. Data: 2004-03-06 10:44:59

Temat: Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!
Od: "barbar2" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Głośno się mówiło o zatrudnieniu ON w Policji. Jestem jedną z tych osób.
Jeszcze przed zatrudnieniem obiecano nam wynagrodzenie w wysokości około
1200zł netto-wspaniale pomyślałam.Zostaliśmy przeszkoleni i zatrudnieni.
Pierwszym szokiem okazała się umowa o pracę gdzie zaoferowano nam 1000zł
brutto!!! Każdy z nas zawiesił rentę socjalną. Zostaliśmy zatrudnieni 9
lutego 2004r. Pod koniec lutego przyszedł czas na wypłatę. Przeżyliśmy
prawdziwy szok. Wypłaty były w wysokości od 280zł do 419zł netto. Praca jest
bardzo odpowiedzialna. Zajmujemy się prowadzeniem dokumentacji
(dziennikowanie, poczta,archiwizacja dokumentów itd.). W taki sposób zostały
zatrudnione ON w woj. pomorskim. Nie wierzcie w bajki o wspaniałej pensji w
Policji to zwykłe naciągactwo. Czuję się oszukana.Nikt tu nie bierze pod
uwagę wykształcenia,tzn. obojętnie czy masz średnie czy wyższe dostajesz te
same marne grosze. Co jest lepsze siedzenie w domu, czy praca za te same
pieniądze. A gdzie kasa na dojazdy do pracy, opłacenie rachunków.

Pozdrawiam
Basia

2. Data: 2004-03-06 11:44:32

Temat: Re: Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę 06-marca-2004 o godzinie 11:44:59 barbar2 napisał/a

> [...]
>same marne grosze. Co jest lepsze siedzenie w domu, czy praca za te same
>pieniądze. A gdzie kasa na dojazdy do pracy, opłacenie rachunków.

Doradzam DOKŁADNE sprawdzenie szczegółów pensji.

Przy pracy od 9 lutego mamy dokładnie 15 dni przepracowanych.

1000 zł*15/20 (20 dni roboczych w lutym) daje nam 750 jako podstawę
naliczenia.

Oznacza to, że wypłata powinna wynieść MNIEJ WIĘCEJ 550 zł

Szczegóły można sprawdzić na http://firma.onet.pl/kalkulator.html

Adam Pietrasiewicz

3. Data: 2004-03-06 17:16:55

Od: "Radzio" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sz.P. Adam Pietrasiewicz <a...@p...com> napisał(a):

> Oznacza to, że wypłata powinna wynieść MNIEJ WIĘCEJ 550 zł

Nawet jeżeli pensja miesięczna wyniosłaby 750 zł na rękę to wolałbym
brać rentę socjalną i nie zawracać sobie głowy taką robotą. Po co się
stresować za parę złotych.

Pozdrawiam,
Radzio

--
Klub Zbuntowanych Kaleczniaków
www.kaleczniaki.end.pl

4. Data: 2004-03-06 18:02:19

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę 06-marca-2004 o godzinie 18:16:55 Radzio napisał/a

>Nawet jeżeli pensja miesięczna wyniosłaby 750 zł na rękę to wolałbym
>brać rentę socjalną i nie zawracać sobie głowy taką robotą. Po co się
>stresować za parę złotych.

Każdy ma oczywiście w życiu takie priorytety, jakie uznaje za
najważniejsze.

Ja myślę, że jest to rozumowanie wybitnie głupie, krótkowzroczne i
szkodliwe, choć niestety dość powszechne.

Otóż siedzenie w domu i branie renty z całą pewnościa nie pozwoli na
poprawienie sobie sytuacji życiowej. Wyjście do pracy, nawet za te
same pieniądze, co renta daje o wiele więcej, niż tylko te pieniądze.
Idąc do pracy spotyka się ludzi. Ci ludzie znają innych ludzi, którzy
znają innych i tak dalej. to MOŻE zaowocować po jakimś czasie
ciekawszą propozycją, jakimiś zmianami (niekoniecznie zawodowymi,
JAKIMIŚ), a przecież najgorsze w życiu rencisty socjalnego jest
właśnie BRAK PERSPEKTYW, nieprawdaż?

No więc gadanie o tym, że za takie pieniądze nie warto sobie głowy
zawracać jest

GŁUPIE, KRÓTKOWZROCZNE i SZKODLIWE.

Jakże jednak pięknie ilustruje ono tezę, którą głoszę często na temat
różnych bezrobotnych, którzy organizują protesty i manifestacje
domagając się PRACY.

Otóż oni wcale nie domagają się żadnej pracy. Oni się domagają
pieniędzy - tylko jak by to brzmiało, gdyby nieśli na transparentach
napisy "DAJCIE NAM SZMALU!!!"

Adam Pietrasiewicz

5. Data: 2004-03-06 18:22:30

Od: "Misia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości:

[...]

> [...]
>
> Otóż oni wcale nie domagają się żadnej pracy. Oni się domagają
> pieniędzy - tylko jak by to brzmiało, gdyby nieśli na transparentach

Ogolnie rzecz biorac to sie zgadzam z tym, co pozwolilam sobie wyciac.
Praca to nowe mozliwosci itd. itp.
Natomiast chce zauwazyc, ze KAZDY, prawie kazdy moze powiedziec, ze chce
szmalu.
Pomijajac pasjonaatow (a niestety trudno zostac pasjonatem pracy, ktorej
sobie sami nie wybieramy, a wiekszosci to nie dane) i pracoholikow to
wiekszosc z nas wolalaoby blogie lenistwo przetykane zajeciami (bo bez nich
rzeczywiscie nie sposob), ktore nas bawia i interesuja.
Jesli ktos twierdzi, ze potrzebuje pracy dla samej pracy to jest hipokryta,
o ile nie zostal wczesniej wolontariuszem.
Osobiscie to bym sie nie obrazila, gdyby ktos dal mi szmal za nic, najlepiej
bez podatku, tak okolo kilku milionow, bym sobie mogla robic to, co lubie, a
co niepraktyczne i niedochodowe ani troszku ;))
Innym problemem jest to, ze za odpowiedzialna prace nalezy odpowiednia
zaplata, a i osoby niepelnosprawne - jak kazdy inny czlek - maja prawo
powybrzydzac, szczegolnie jesli pracodawca nie wywiazuje sie z obietnic.
Pozdrawiam
Misia

6. Data: 2004-03-06 19:17:45

Od: "realista" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barbar2" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lutego 2004r. Pod koniec lutego przyszedł czas na wypłatę. Przeżyliśmy
> prawdziwy szok. Wypłaty były w wysokości od 280zł do 419zł netto.

A gdzie umowa o pracę?
Dlaczego zawiesiliście renty socjalne?
Czy zgłosiliście sprawę do inspekcji pracy?

Ja słyszałem o podobnych numerach robionych przez tpsa.
Zwaniają pracówników a zatrudniają za grasze studentów
i tez ich kiwają....

w wyrazami współczucia
r.

7. Data: 2004-03-07 03:05:30

Temat: Odp: Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!
Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż oni wcale nie domagają się żadnej pracy. Oni się domagają
> pieniędzy - tylko jak by to brzmiało, gdyby nieśli na transparentach
> napisy "DAJCIE NAM SZMALU!!!"

Witam
Adamie idziesz do apteki, do sklepu dostaniesz cokolwiek za Bóg zapłać ???
Takie czasami mrzonki o ludziach którym się nie chce pracować wypowiadają
popieprzeni liberałowie.
Może są ludzie którym nie chce się oficjalnie pracować ale to tylko w Warszawie,
gdzie
trudno znaleźć kogoś do pracy za grosze bo i utrzymanie jest o wiele droższe niż na
prowincji.
Tak naprawdę Ci, którzy oficjalnie niepracują muszą mocno się napracować aby
zarobić na swoje utrzymanie, bo tak Opieka Społeczna lub Urząd Pracy za wiele
biednemu nie nadaje.
Mam "piękny widok z okna" na osiedlowy śmietnik - wiesz ilu ludzi dziennie,
chodzi po śmietnikach, wiesz jaka jest w tej branży konkurencja.
Miesiąc temu swoją kurtkę znoszoną powiesiłem koło śmietnika, nie zdąrzyłem dojść
do domu już jej nie było.
Moim zdaniem problemem nr 1 w Polsce są bardzo niske płace, niskie płace
-> słaby popyt -> mała sprzedaż -> mała produkcja -> wysokie bezrobocie itd.
Mam taką cichą nadzieję, że poziom płac po wejściu Polski do UE wzrośnie.
Prowadziłem takiemu jednemu restuaratorowi dokumenty księgowe,
jak przyszło do wypłaty to palant z uśmiechem na twarzy
wypłacał ludziom premię po 20 - 30 złotych, a jak chulał to i w kasynie potrafił
przegrać grube tysiące.
Pozdrawiam Piotr

8. Data: 2004-03-07 10:15:14

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 07-marca-2004 o godzinie 04:05:30 interpio napisał/a

>Witam
>Adamie idziesz do apteki, do sklepu dostaniesz cokolwiek za Bóg zapłać ???

Oczywiście, że nie. Ale co to ma do rzeczy?

>Takie czasami mrzonki o ludziach którym się nie chce pracować wypowiadają
>popieprzeni liberałowie.

Ale ja jestem pieprzonym liberałem. I obserwuję rzeczywistość wokół
siebie, i widzę, że niewielu ludziom chce się pracować, natomiast
wszyscy chcą mieć pieniądze. Natomiast ci. którzy pieniędzy nie mają
domagają się PRACY, a nie PIENIĘDZY. Zwracam więc uwagę na taki
ciekawy przejaw hipokryzji.

> [...]
gdzie
>trudno znaleźć kogoś do pracy za grosze bo i utrzymanie jest o wiele droższe niż na

Ja tego nie wiem. Wiem natomiast co wynika z moich obserwacji - a
wynika to, co napisałem powyżej.

>Tak naprawdę Ci, którzy oficjalnie niepracują muszą mocno się napracować aby
>zarobić na swoje utrzymanie, bo tak Opieka Społeczna lub Urząd Pracy za wiele
biednemu nie nadaje.

Z całą pewnością ludzie bezrobotniu muszą się niemało napracować, żeby
mieć z czego żyć. Jest to dowód na to, że żyjemy w chorym systemie,
który uniemożliwia ludziom pracę "na biało" tworząc system chorego
opodatkowania, minimalne płace itp.

>Mam "piękny widok z okna" na osiedlowy śmietnik - wiesz ilu ludzi dziennie,
>chodzi po śmietnikach, wiesz jaka jest w tej branży konkurencja.

Wiem. I co z tego? Czego to ma dowodzić? Jak dla mnie dowodzi to
jedynie tego, że tak długo, jak długo będziemy żyli w socjaliźmie,
takie sytuacje będą powszechne, a nawet coraz bardziej powszechne.

>Miesiąc temu swoją kurtkę znoszoną powiesiłem koło śmietnika, nie zdąrzyłem dojść
>do domu już jej nie było.

Zupełnie mnie to nie dziwi.

>Moim zdaniem problemem nr 1 w Polsce są bardzo niske płace, niskie płace
> -> słaby popyt -> mała sprzedaż -> mała produkcja -> wysokie bezrobocie itd.

Problemem nr 1 w Polsce jest wszechogarniający socjalizm. Niskie płace
są wynikiem niskiego popytu, niskie płace są wynikiem wielkiej presji
podatkowej, niskie płace są wynikiem wszechobecności polityków w
działalności gospodarczej.

>Mam taką cichą nadzieję, że poziom płac po wejściu Polski do UE wzrośnie.

Ciekawe. Zastanawiam się KTO i Z CZEGO będzie te wyższe pensje płacił?
Czy Pańskim zdaniem pieniądze biorą wsię z nieba? Ot tak, spadają
sobie, a nasze wejście do UE spowoduje, że będzie ich spadać więcej?
Bo jeśli tak, to życzę zachowania jak najdłużej dobrego samopoczucia
- sądzę niestety, że długo go Pan nie zachowa.

> [...]
>jak przyszło do wypłaty to palant z uśmiechem na twarzy
>wypłacał ludziom premię po 20 - 30 złotych, a jak chulał to i w kasynie potrafił

Rozumiem. I jakie wnioski Pan z tego wyciąga?

Bo ja wyciągam wnioski następujące - człowiek (ten przedsiębiorca),
uznał że praca ludzi, którzy dla niego pracują jest warta tyle, ile im
płacił. Ludzie, którzy dla niego pracowali najwyraźniej też tak
uznali, skoro robili to, co robili za pieniądze, które im płacił.

Czy uważa Pan, że powinno przyjść PAŃSTWO i przedsiębiorcy pieniądze
zabrać, żeby oddać je pracownikom? Jeśli tak, to ja Panu zaraz powiem,
co zrobi przedsiębiorca - przedsiębiorca zamknie firmę i wszyscy ci
ludzie pójda szukać PIENIĘDZY gdzie indziej. A czy znajdą? To będzie
zależało od tego, czy GDZIE INDZIEJ pojawili się również, czy nie
pojawili się, POLITYCY, którzy uznali, że należy odbierać bogatym i
rozdawać biednym.

Adam Pietrasiewicz

9. Data: 2004-03-07 10:23:26

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet jeżeli pensja miesięczna wyniosłaby 750 zł na rękę to wolałbym
> brać rentę socjalną i nie zawracać sobie głowy taką robotą. Po co się
> stresować za parę złotych.

Jasne spocilbys sie za bardzo, lepiej siedziec w domu i przelaczac kanaly w
tv i narzekac ze jest Ci do dupy.
Gratuluje podejscia
Seba

10. Data: 2004-03-07 13:10:03

Od: "KS" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radzio" <a...@W...pl> napisał w wiadomości

[.....]

> Nawet jeżeli pensja miesięczna wyniosłaby 750 zł na rękę to wolałbym
> brać rentę socjalną i nie zawracać sobie głowy taką robotą. Po co się
> [...]

Radzio masz 100% racji !!!
chcialbym poznac tego goscia ktory rezygnuje z renty by
za te same lub mniejsze pieniadze pracowac

To co niektorzy wypisuja to jest glupia gatka bo nikt z nich na
taka zamiane nie pojdzie

Pozdrawiam
KS

Apel do internautów, by protestowali przeciwko 22 proc. VAT!!!!!!!!!!!
Mam pytanie ?????
Rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej
pomocne programy
PFRON - programy pomocowe....