Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ

21. Data: 2016-02-10 09:01:29

Temat: Re: Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:n9du4s$47n$...@d...me...

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
news:n9diks$p79$4@node1.news.atman.pl...
> W dniu 09.02.2016 o 21:35, Ghost pisze:
>>>> http://kariera.forbes.pl/martin-shkreli-najbardziej-
znienawidzony-czlowiek-w-ameryce,artykuly,202468,1,1
.html

>Żaden normalny biznesmen nie kieruje się empatią :-)
>Nie wiem skąd to bierzesz...

Mówisz, że manager nie umiejący odczytać ludzkich emocji będzie skuteczny?

22. Data: 2016-02-10 09:03:38

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Nie popieram tego inwestora - zauważam tylko że jakkolwiek ocenisz
>go "moralnie" to nie zrobił nic niezgodnego z obowiązującym prawem.

No, jako i Niemcy w czasie wojny - też dbali o zgodność z prawem.

23. Data: 2016-02-10 11:19:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2016 o 00:56, Pszemol pisze:

> Ciekawe jest to malowanie go jako diabła...
> Ujeżdzanie się na emocjach czytelnika...
> Padasz ofiarą pismaków którzy owijają sobie Ciebie wokół palca.

Ciekawe dlaczego go tak bronisz, jeśli nawet nie wygląda jak wampir to
zachowuje się jak wampir

24. Data: 2016-02-10 11:24:53

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2016 o 00:53, Pszemol pisze:
> Nie popieram tego inwestora - zauważam tylko że jakkolwiek ocenisz
> go "moralnie" to nie zrobił nic niezgodnego z obowiązującym prawem.

Jak Ghost słusznie zauważył: "No, jako i Niemcy w czasie wojny - też
dbali o zgodność z prawem"
twierdzisz że Hitlerowiec wrzucający Żydów do pieca był w porządku, bo
działał zgodnie z ówczesnym prawem?
Ja widzę tu dwa problemy: pierwszy to skurwysyństwo i dbanie by odbyło
się zgodnie z literą prawa.
Drugie to samo prawo: dogmat kapitalizmu i że wszystko jest warte tyle
po ile ktoś sprzeda czy kupi
Kapitalizm nie jest niczym świętym! to takie same ustrojstwo jakim był
komunizm.

25. Data: 2016-02-10 11:31:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2016 o 00:55, Pszemol pisze:
> Dałem Ci przykład wielkiej korporacji liczącej sobie
> 150 tysięcy dolarów za chemioterapię antyrakową
> która przedłuży pacjentowi życie średnio o 90 dni.
> Czemu nie pójdziesz do nich i nie zarządasz aby
> rozdawali tą kurację za darmo, kierując się empatią?

Może ich ta terapia tyle kosztuje, a wiem że wampir żąda 50 razy więcej
niż mógłby

26. Data: 2016-02-10 12:10:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 18:20, pinokio pisze:
> [...]
> ludzkich odruchów.
> http://kariera.forbes.pl/martin-shkreli-najbardziej-
znienawidzony-czlowiek-w-ameryce,artykuly,202468,1,1

Ciekawe w co "wierzy", jeśli można to tak nazwać. Zapewne jest albo
satanistą albo wyznawcą Ayn Rand

27. Data: 2016-02-10 12:32:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

znienawidzony-czlowiek-w-ameryce,artykuly,202468,1,1
.html

>Ciekawe w co "wierzy", jeśli można to tak nazwać. Zapewne jest albo
>satanistą albo wyznawcą Ayn Rand

Skąd ci się lęgną takie głupie myśli? Jest zwykłym hedonistą.

28. Data: 2016-02-10 12:34:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2016 o 12:32, Ghost pisze:

> Skąd ci się lęgną takie głupie myśli? Jest zwykłym hedonistą.

Eee tam, wygląda na to że on nie robił tego dla pieniędzy, ale z powodu
nienawiści do ludzi. Hedoniści mają jakieś zasady.

29. Data: 2016-02-10 12:35:49

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>Eee tam, wygląda na to że on nie robił tego dla pieniędzy, ale z powodu
>nienawiści do ludzi. Hedoniści mają jakieś zasady.

Jasne, a spod włosów wyglądają mu małe różki.

30. Data: 2016-02-10 12:37:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2016 o 12:35, Ghost pisze:
> Jasne, a spod włosów wyglądają mu małe różki.

Jest psycholem tak jak Kajetan Poznański

wagoniki
myśliwi
(tylko)logiczne argumenty?
Uwaga na_Halnego ;)
Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.