Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((

11. Data: 2011-05-30 11:03:02

Temat: Re: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((
Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Neko wrote:
> Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał

> Wsypuje do kreciej dziury, zalewam woda i zasypuje ziemia.

e nie... brakuje ci tego, co najważniejsze.
polewasz wodą czekasz 10 sekund, wrzucasz zapałkę... i JEBUD!
i TEGO krety nie lubią.

moon

12. Data: 2011-05-30 11:15:17

Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

> Jak kopie dalej tak kopie. Aktualnie jestem
> na etapie zirytowania.

Idź do Castoramy albo innego sklepu i kup środek przeci kretom firmy Bross.
Są to suszone owady nasączone trutką,czsem kret daje sie nabrać i zje.
A pospiesz sie,bo tylko patrzeć,jak odezwie sie jakis dowcipniś z tekstem:
weź krzesło,skrzynkę piwa...
Pozdrawiam. mirzan
Nie wiem dlaczego mój wpis ukazuje3 się jako nowy temat.

13. Data: 2011-05-30 11:16:54

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w

> O tym nigdzie nie pisali...

A co sadzicie o takiej metodzie. Podlaczam weza do rury wydechowej
i wspuszam mu spaliny do nory ?

14. Data: 2011-05-30 11:19:56

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <m...@N...gazeta.pl> napisał

> [...]
> weź krzesło,skrzynkę piwa...
> Pozdrawiam. mirzan
> Nie wiem dlaczego mój wpis ukazuje3 się jako nowy temat.

Mowiac szczerze wolalbym go przepedzic, albo dorwac fizycznie
i wyniesc nizeli eliminowac (czyt. zabijac)

15. Data: 2011-05-30 11:21:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 13:16:54 +0200, Neko napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w

> A co sadzicie o takiej metodzie. Podlaczam weza do rury wydechowej
> i wspuszam mu spaliny do nory ?

Tylko zatkaj wyloty kanałów.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

16. Data: 2011-05-30 13:36:29

Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
> Nigdy jeszcze tak zle nie bylo. Jakas jedna bestia, pewnie
> kret, ale nie wykluczam karczownika.
>
> Nigdy jeszcze nie trafilem na tak oporny egzemplarz, na
> takiego cwaniaka. :(
>
> Codzien rano o piątej koczuje pod kopcami.
>
> Probuje wszystkiego:
>
> - karbid
>
> - solary podzieme i naziemne.
>
> - jakies plyny odstraszajace
>
> - woda z weza

U mnie to pomogło na nornice. Akurat testowałem wydajność mojej studni i
zamontowałem pompę 100l/minutę.
Wsadziłem ok. 2m węża w norę gryzoni. Lałem z pół godziny. Albo się potopiły,
albo wyniosły, ale tej dziury już nie używają, a korzystały z niej od zeszłego
lata.

--
Bartek

17. Data: 2011-05-31 06:07:28

Od: d...@d...dp.pl szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 May 2011, Neko wrote:

> A co sadzicie o takiej metodzie. Podlaczam weza do rury wydechowej
> i wspuszam mu spaliny do nory ?

Ja sądzę, że warte jest to minuty rechotu.

D.P.

18. Data: 2011-06-05 17:00:07

Od: filozofik <k...@n...xxl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 09:27:09 +0200, Neko napisał(a):

> [...]
>
> Codzien rano o piątej koczuje pod kopcami.
>
> Probuje wszystkiego:
>
> - karbid
>
> - solary podzieme i naziemne.
>
> - jakies plyny odstraszajace
>
> - woda z weza
>
> - wbijanie lopaty w okolice kopca i probowanie
> wyrzucenia drania
>
> I NIC...
>
> Jak kopie dalej tak kopie. Aktualnie jestem
> na etapie zirytowania.
>
> Dzisiaj chce kupic swiece dymne.
>
> Moze jeszcze jakies pomysly ?
>
> Ostateczną dramatyczną probą bedzie wyslanie do niego listu

------------
Taki kret podobny jest do właściciela ogródka, który nie toleruje innych na
swej samozwańczej własności. Gdy inny kret (prócz samiczki w ruji)pojawi
się na jego terytorium to on go zagryza. Jak widać "chłop zywemu nie
przepuści...".
Pozdraw!
filozofik
world3d.wikidot.com

19. Data: 2011-06-06 20:49:45

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

filozofik wrote:
> [...]
> innych na swej samozwańczej własności. Gdy inny kret (prócz samiczki
> w ruji)pojawi się na jego terytorium to on go zagryza. Jak widać

To na krakowskich Błoniach słabo gryzą... Jest chyba z milion kretowisk;)

moon

Kosiarki spalinowe
Prosba o identyfikację rosliny.
wrzosy wymarzły