Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D

61. Data: 2013-05-10 23:07:57

Temat: Re: Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:189adcd7-0c0a-4ec2-8047-
>Jemu sprawia przyjemność oglądądanie jak się kryptopedał poci.
Dziękuję ghostowi, że Cię upowaznił do odpowiedzi. No ok- ale jak to jest z
Tobą, globik? Czy Ty też to lubisz? Jara Cię np jak pachnie spocony
kryptopedzio?

--

Chiron

62. Data: 2013-05-10 23:13:21

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 23:07, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> U ytkownik "LaL" <r...@g...com> napisa w wiadomo ci
> news:189adcd7-0c0a-4ec2-8047->Jemu sprawia przyjemno ogl d danie jak si kryptopeda
poci.

> Dzi kuj ghostowi, e Ci upowazni do odpowiedzi. No ok- ale jak to jest z
> Tob , globik? Czy Ty te to lubisz? Jara Ci np jak pachnie spocony
> kryptopedzio?
>
> --
>
> Chiron

Budzi obrzydzenie bo tchórz który boi się sam siebie i tak siebie
nienawidzi że każde skojarzenie z tym co wypiera rzuca go na
spokojnych ludzi a że ludzie zestresowani śmierdzą to można sobie
wyobrazić taki smród nienawiści przed komputerem.

63. Data: 2013-05-10 23:47:42

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 23:13, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
> spokojnych ludzi a że ludzie zestresowani śmierdzą to można sobie
> wyobrazić taki smród nienawiści przed komputerem.

Wogóle polska jako taka z takim składem osobowym budzi obrzydzenie.Z
jednej strony poznałam wiele miłych osób, z drugiej obserwuję
całokształt , trudno powiedzieć, że wyrobiłam sobie dobrą opinię na
temat tego narodu. Po pierwsze ludzie cuchną. Nie myją się, nie dbają
o higienę, w autobusach śmierdzi nie raz tak, że nie da się wytrzymać,
bo ludzie zestresowani strasznie śmierdzą, a polaków non stop wszystko
stresuje.
Po drugie wszędzie prowadzą ze sobą świnie na smyczach. Bo psami tego
nie można nazwać. Nie pamiętam jak się nazywa ta rasa, nie będę tego
nawet szukać. Wyglądają jak spasione prosiaki, karmione pewnie
najtańszą karmą z marketu, co można rozpoznać bo wielkich kupach na
chodnikach, które wyglądają na takie, przy których psu wyłażą ślepia
na wierzch! Zjawisko kup wymaga opisania. Otóż są wszędzie. Nikt tego
nie sprząta , rozmazane, rozdeptane, świeże, sprzed tygodnia, psa
chorego, psa przejedzonego, o ta być może nawet właściciela. Wszędzie.
Dziesięć w tym samym miejscu. Na środku chodnika. Ma się wrażenie że
gdyby psy wszystkiego nieosrywały to by właściele srali byle by
swojsko śmiardziało.

64. Data: 2013-05-11 08:46:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
> Dziękuję ghostowi, że Cię upowaznił do odpowiedzi.

LaL trafil w dziesiatke, bez upowazniania. Egzorcyzmowanie swirona fajne
jest.

65. Data: 2013-05-11 12:53:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 May 2013 14:04:25 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Ale kler nie da ci rozwodu ani nie unieważni małżeństwa, z takich
> powodów, a często zmusza do trwania w patologii

Parafrazując - nikt nikogo nie przymusza aby uznał KK za geniusza.
Wolna wola, wolna droga, na łańcuchu nie trzymają - jak nie pasuje, można
znaleźć inny kościół albo nie-kościół :-]
--
XL

66. Data: 2013-05-11 12:54:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 May 2013 14:07:17 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Tak wiem wieś kielecka mądrzejsza od psychiatrów, trzeba kielce
> zorać .

Twoja wypowiedź oczywiście nie zmieniła niczego w mojej opinii o twoim
braku pojęcia.
--
XL

67. Data: 2013-05-11 12:54:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 May 2013 23:07:57 +0200, Chiron napisał(a):

> Dziękuję ghostowi, że Cię upowaznił do odpowiedzi.

Aleszskont, to tylko takie wzajemne wspieranie się 3333-]
--
XL

68. Data: 2013-05-11 21:08:06

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 12:53, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

To niech spierdala od niekoatolików ze swoimi śmierdzącymi patologiami
i troszczy o katolickich baranów.

69. Data: 2013-05-11 21:10:56

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 12:54, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Oddawna psychiatria porusza ten temat że teraz są leki drugiej
generacji gdzie chory może cały czas normalnie sobie funkcjonować, ale
chorym nie wolno wiele rzeczy jak np śluby czy nawet praca, bo no
wiadomo -katolikie uprzedzone bydło.

70. Data: 2013-05-11 21:41:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ale kler nie da ci rozwodu ani nie unieważni małżeństwa, z takich
>powodów,
Ty nic nie rozumiesz. Kler nie da rozwodu, bo nie ma takiego prawa.
Prawo dania rozwodu ma sąd. Rozwodzenie się zaś dotyczy spraw materialnyh,
podatkuw itp. Z tego punktu widzenia wiszą mi małżeństwa homoseksualne
dopuki nie zezwalają na adopcję. Więcej, ze względu na podatki gospodarstwa
domowe wieloosobowe bez małżeństwa (to nie tylko kocia łapa) powinny być
podatkowo traktowane jak małżeństwo i tak pszez jakiś czas było.

A unieważnienie małżenstwa nie ma sensu bo są dzieci.

>kler... zmusza do trwania w patologii ...
Dawniej zmuszał teraz jest innne podejście.
Trwanie w patologi jest z zasady potępiane w kk.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki
Jaja jak orbita ziemi: matura z j.pol do powtorki dla wszystkich 300tys uczniow!
Pracodawco-ucz sie od mistrzow...
Upupieni po Michalkiewiczowsku