Re: Nie wierzę żeś zwierzę :-)

Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Date: Wed, 20 Feb 2013 14:34:43 -0800 (PST)
Subject: Re: Nie wierzę żeś zwierzę :-)
From: outside <s...@g...com>

> glob odpuść please ludziom, pisałem już, że kilku niewiernych papieży
> dopuściło się desakralizacji wiary..., kolega tu piszę, że jednostka nie
> ma sznas w społeczeństwie..., dasz czasowi czas? :))
>
> V.

Ale sam widzisz że z katolickim mózgiem jest coś nie tak, nawet w
seksie udają zwierzęta bo tylko rozpłód, więc neandertalczyk który
wyginął był jakby eksperymentem między człowiekiem i zwierzęciem.
Strasznie rozmodleni byli ale mało główkowali, tym samym wygineli,
niestety na kilkadziesiąt lat łącząc się z homo sapiens.
I taki homo sapien patrzy i patrzy a ten ciołek zamiast włócznie
strugać to się wymadla i wymadla, a micha pusta, więc homo sapiens
oddzieli się od takiego stada i tamci wygineli, ale ich geny poszły w
puli do ludzkiego genomu i tak ich genetyczni przodkowie zachowują się
udając zwierzęta i wymadlając, zamiast włócznie i komputery i medycyne
strugać.