A takie pytanie od ogona - czego nie znosicie.

1. Data: 2004-06-16 09:37:16

Temat: A takie pytanie od ogona - czego nie znosicie.
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak tu czytam różne peany pochwalne i jak obserwuję - grupy osób maja swoje
ulubione marki - kosmetyki, czyli normalka.
A czy mace jakieś swoje uprzedzenia, które albo poparte są przykrymi
doświadczeniami, albo ot tak po prostu coś się nie podoba, nie wiadomo w
sumie dla czego?

Bo ja mam, i tak się zastanawiam czy to bardziej powszechne jest.
Serdecznie nie znoszę kosmetyków:
Avonu (bo uważam że ich jakość opiera się głównie na reklamie i
snobistycznej formie sprzedaży), Kolastyny, Dax Cosmetix (bo wszystko mnie
uczula, a konsystencja kremów które kiedyś miałam była makabryczna), Ponds,
Oriflame, Constans Caroll, Loreal(sama nie wiem czemu, bo te co miałam były
OK).
Zawsze mam jakieś "ale" do Garniera (hau, hau - krem pod oczy w czerwonej
tubce)

I powodów konkretnych na ogół brak - po prostu nie lubię , denerwują mnie i
już.

Sowa - czyżby marudna?

1. Data: 2004-06-16 09:44:28

Temat: Re: A takie pytanie od ogona - czego nie znosicie.
Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> [...]
> czemu, bo te co miałam były OK).
> Zawsze mam jakieś "ale" do Garniera (hau, hau - krem pod oczy w

Do tego dopisze Soraya, Dermika linie kosmetyczna Zeptera- nie pamietam
nazwy i ATW.
Hafsa( tez marudna)
--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-06-16 09:59:35

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa"
> [...]
> sumie dla czego?
> Bo ja mam, i tak się zastanawiam czy to bardziej powszechne jest.
Ja nie znosze z zalozenia rzeczy, ktore choc pojawiaja sie znikad, nie
przejawiaja
symptomow wskazujacych ze moga byc lepsze od tego, co bylo do tej pory,
sa masowo rzucone na polki w drogeriach, hipermarketach, sklepach osiedlowych,
czyli wszedzie
i przez to wszyscy sie na nie rzucaja. Powoduje to moj jakis dziwny, wewnetrzny
opor
i nigdy nie nabede takiego kosmetyku. Do takich rzeczy naleza przede wszystkim
Sunsilk i Lirene
(co z tym ostatnim?? czy wejde do tesco czy rossmana, GC czy sephory - wszedzie
polki sie
pod tym uginaja). Znosze tez sklepikow z "tanimi perfumami znanych firm
zlotowke za 5 ml" oraz ludzi, ktorzy potem wsiadaja do tramwajow raczac nas
tanimi woniami.
A najbardziej nie znosze eyelinerow ;-( Bo uwielbiam to, jak wygladaja na dobrze
pomalowanym
oku a za nic nie potrafie sama na sobie wykonac ladnie tej operacji. Co ze mnie
za kobieta,
zeby przez niemal 24 lata sie tego nie nauczyc?
Asia
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2004-06-16 09:59:49

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> I powodów konkretnych na ogół brak - po prostu nie lubię , denerwują mnie i
> już.

Kremy do twarzy YR -- kilka razy się nacięłam, nie zauważyłam _żadnej_
poprawy kondycji skóry, więcej nie kupię (zresztą YR ostatnio robi
wszystko, żebym w ogóle u nich nie kupowała, ale to akurat nie problem,
drogerii ci u nas dostatek).

Dax Cosmetics -- za całokształt. Kiedyś zadałam im pytanie mailem o
jakiś tam produkt, pozostało bez odpowiedzi. Oko za oko, oni olali mnie,
ja olewam ich.

Vichy -- przereklamowany szmelc, wole dołożyć parę złotych i kupić
jakiegoś Klinika albo Bioterma.

Miss Sporty -- fuj, fuj, fuj. Nie ma chyba bardziej dodupnej kolorówki,
niż to (a mówiła Babcia, że "tanie mięso psy jedzą", było słuchać).

Jak sobie przypomnę, to jeszcze dopiszę.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-06-16 10:03:03

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa"
> [...]
> sumie dla czego?
> Bo ja mam, i tak się zastanawiam czy to bardziej powszechne jest.

Ja nie znosze rzeczy, ktore choc pojawiaja sie znikad,
nie przejawiaja symptomow wskazujacych na to,
[...]
polki sie pod tym uginaja). Nie znosze tez sklepikow z "tanimi perfumami znanych
[...]
I co z tym zrobic? Bo jednak moje oko wysiada przy metodzie: naniesc,
zaobserwowac
ze krzywe i zmyc, znowu naniesc, znowu krzywe, znowu zmyc ;)

1. Data: 2004-06-16 10:19:23

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> Bo ja mam, i tak się zastanawiam czy to bardziej powszechne jest.
> Serdecznie nie znoszę kosmetyków:
> Avonu (bo uważam że ich jakość opiera się głównie na reklamie i
> snobistycznej formie sprzedaży),

Ja Avon lubię, chociaż stosuję bardzo niewiele z ich kosmetyków. Głównie
żele pod prysznic. Faktycznie jakość jest nienajlepsza, ale przynajmniej
adekwatna do ceny.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-16 10:30:04

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia"
> Ja Avon lubię
Przeczytaj jeszcze raz, jaki jest temat tego watku.
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-06-16 10:33:23

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jun 2004 12:30:04 +0200, AsiaS napisał(a):

> Przeczytaj jeszcze raz, jaki jest temat tego watku.

Powinnac raczej napisać:
"Przeczytaj jeszcze raz, i postaraj się zrozumieć, jaki jest temat tego
watku." :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-06-16 10:37:21

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:
> Użytkownik "Ligeia"
> Przeczytaj jeszcze raz, jaki jest temat tego watku.
> Pozdrawiam
> Asia

Przestań się czepiać.

Ligeia

1. Data: 2004-06-16 10:37:52

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:

>Użytkownik "Ligeia"

>Przeczytaj jeszcze raz, jaki jest temat tego watku.
>Pozdrawiam
>Asia

To znaczy, że polemizować nie wolno?
No patrz pan, a ja myślałam, że od tego jest grupa dyskusyjna.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/