Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.

101. Data: 2016-02-15 22:20:23

Temat: Re: Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 00:59, XL pisze:
> [...]
nanie-produktow/

> Może bez tego oleju miałaby głębsze 3333-]

Ciort wie :-( Twarz jej się nawet świeciła, bo chyba tym olejem się
wysmarowała.

--
animka

102. Data: 2016-02-15 22:24:56

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2016 o 22:01 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> To się nazywa megalomania. Dołącz do autodiagnozy.

"Niektórzy (w oryginale jest kobiety) myślą, że 'rozumieć' oznacza tyle,
co 'powtarzać'"
to mój ulubiony Steinhaus, z moją małą poprawką.

Wymyśl sama coś _swojego_ nie powtarzaj za byle kim...

> Nie obrzydzaj w kuchni.

Masochistka?
Wiedziałem, że nie odpuścisz. Dziś masz "fazę" na usenet :)

Pisałem ci kiedyś na tej grupie, niektórzy pamiętają - uważaj z pochwałą
pacynek Dodka Hitlera!
Wprawdzie obecnie można wszystko nazwać sztuką, ale to _świadczy_ o
człowieku i miłośniku.
Psychologowie i psychiatrzy, na podstawie nawet plam kolorowych (testy
Rorschacha), potrafią oceniać kondycję psychiczną pacjenta. Tak samo
poddano analizie "obrazy" Hitlera.
Można się z tego śmiać, ale na podstawie testów Rorschacha są nawet
wydawane _wyroki_ sądowe!
Metoda ma wielkie grono krytyków (to dobrze), ale przypadek FEniks
niestety wykazuje, że coś chyba jest na rzeczy?

--
Trefniś

103. Data: 2016-02-15 22:34:05

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 20:30:43 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> Np. wszystkie majonezy Winiary są na rzepakowym. I
> smakują mi nawet bardziej od Kieleckiego,

Oczywiście, bo to kwestia smaku - ja nie lubię słodkiego majonezu jak te wszystkie
"babuni" czy inne tam, tylko w miarę słony i pikantny. I sporo ludzi tak ma jak ja,
jak widać po tym, ile lat z powodzeniem produkowany=sprzedawany jest Kielecki 3-)

> ale niestety nie mają takich
> minisłoiczków jak Kielecki. Natomiast Kielecki jest chyba jedynym bez
> konserwantów i to go zdecydowanie wyróżnia.

No ba. I to mi córka osobiście potwierdziła! - bo śmiałam powątpiewać niegdyś.
Albowiem pamiętam jeszcze z dzieciństwa, że miał okres przydatności do spożycia 2
tygodnie, gdyż wtedy był produkowany ze świeżych żółtek, a nie we wszystkich sklepach
(zwłaszcza na wsi) były lodówki! No ale odkąd jest zakaz używania świeżych żółtek w
produkcji spożywczej "surowej" (niestety z tego powodu padł najlepszy kielecki
wytwórca lodów - Poniewierski przy ul. Złotej...) oraz odkąd pakowany jest w atm.
ochronnej, nie ma sprawy, termin się wydłużył i to własnie bez użycia konserwantów,
co mnie bardzo cieszy.

A Teść opowiadał nieraz, jak to wyglądało np kiedyś - było np stanowisko do wybijania
jaj... Ech :-)

104. Data: 2016-02-15 22:38:43

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2016 o 22:24 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
> poddano analizie "obrazy" Hitlera.
> Można się z tego śmiać, ale na podstawie testów Rorschacha są nawet

Dla rozluźnienia (pozornego - to powinno zmrozić wszystkich!):

http://www.psychologia-spoleczna.pl/aktualnosci/1001
-psychologia-to-nauka-nie-czary-protest-naukowcow-i-
studentow.html

"Prawo do opieki nad dzieckiem dostał rodzic, który zobaczył słonika" - w
plamce atramentu...

--
Trefniś

105. Data: 2016-02-15 22:56:54

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 01:05, XL pisze:

nanie-produktow/

> Ja sądzę jak najlepiej :-)
> http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/olej-
kokosowy-zastosowanie-w-kuchni-kosmetyce-wlasciwosci
-oleju-kokoso_35755.html

Olej kokosowy jest ok, uniwersalny na wszystko :-):-):-)
Tylko ma jedną jak dla mnie wadę: odchudza oraz ma zapach i smak,
którego nie cierpię :-(
Jako odżywka do włosów to pewnie by mi się przydał. Te pół godziny z
olejem na głowie może wytrzymalabym.

--
animka

106. Data: 2016-02-15 23:20:04

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 09:27, Trefniś pisze:

> (...)

> Najbardziej oszukał mnie portal vitalia.pl:
> http://vitalia.pl/artykul6539_Ranking-majonezow.html
> Dotychczas miałem ich za rzetelne i uświadomione źródło.
>
> Paradoksalnie, przyczyniłem się do szerszej reklamy Kieleckiego na
> p..r.k, ale i w sieci będą ślady.
>
> Zresztą, uczcie się od XL sztuki polemiki. Nikt nikogo nie obrażał,
> nie padały grube słowa.
> Pewnie dlatego, że agresją ukrywa się własne braki w wiedzy.
> Kiedy jest pewność, jest dyskusja.

XL-ka jest pozytywnym przykladem kultury. Przecież była nauczycielką.
Też w szkole kiedyś pracowałam, ale tylko w sekretariacie. Co prawda
nauczycielki były moimi koleżankami. Z wiekiem człowiek już troche
chamieje, mówi częściej to co czuje i ma na języku, nie jest juz taki
dyplomatyczny (a szkoda). Piszę w tym przypadku w swoim imieniu. A tak w
ogóle to wolę rozmawiać (nawet przez telefon) niż pisać, a jak się pisze
to nie zawsze daje się wyrazić w słowah to co chciałoby się barwnie
opowiedzieć.

--
animka

107. Data: 2016-02-15 23:26:01

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 13:52, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-02-14 22:18, obywatel Animka uprzejmie donosi:

nanie-produktow/

> Powiedziała też, jak stara jest?

Nie zapytałam, bo nie wypadało. W/g mnie była jeszcze dosyć młodą,
zadbaną i ładnie ubraną osobą.
Niestety jedni zmarszczek dostają wcześniej inni później, niektórzy
wcale. Moja mamusia miała tylko jedna zmarszczkę (małowidoczną) na
czole, a zmarła w bardzo sędziwym wieku. Jak dla mnie byla
najśliczniejsza na całym świecie -do ostatniej chwili.
-- animka

108. Data: 2016-02-15 23:37:15

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 19:06, XL pisze:
> Bez przesady, DOBRY towar nie potrzebuje reklamy:-)

Jaki to może być dobry towar jak zrobiony jest z oleju kieleckiego
(rzepakowego).

--
animka

109. Data: 2016-02-15 23:59:38

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2016 o 23:20 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> [...]
> ogóle to wolę rozmawiać (nawet przez telefon) niż pisać, a jak się pisze
> to nie zawsze daje się wyrazić w słowah to co chciałoby się barwnie

No, niewątpliwie ma podejście do krnąbrnych osobników.
Uczniowie często tacy są.
"Młodość wie wszystko, wiek średni we wszystko wątpi, starość we wszystko
wierzy" :)

--
Trefniś

110. Data: 2016-02-16 00:45:36

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 22:38:48 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]
studentow.html

> "Prawo do opieki nad dzieckiem dostał rodzic, który zobaczył słonika" - w

Mnie to nie dziwi. Skoro dziecko go tam widziało, to i dobry rodzic powinien. Tylko
taki zobaczy to, co widzi jego dziecko. Nie?

Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam
smaczn-ego?