Re: Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.

Subject: Re: Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<o...@t...home>
<0...@g...com>
<o...@t...home>
<b...@g...com>
<o...@t...home>
<0...@g...com>
<o...@t...home>
<56bf4e3d$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@t...home>
<e...@g...com>
<o...@t...home>
From: Animka <a...@t...wp.pl>
Date: Mon, 15 Feb 2016 23:20:04 +0100

W dniu 2016-02-15 o 09:27, Trefniś pisze:

> (...)

> Najbardziej oszukał mnie portal vitalia.pl:
> http://vitalia.pl/artykul6539_Ranking-majonezow.html
> Dotychczas miałem ich za rzetelne i uświadomione źródło.
>
> Paradoksalnie, przyczyniłem się do szerszej reklamy Kieleckiego na
> p..r.k, ale i w sieci będą ślady.
>
> Zresztą, uczcie się od XL sztuki polemiki. Nikt nikogo nie obrażał,
> nie padały grube słowa.
> Pewnie dlatego, że agresją ukrywa się własne braki w wiedzy.
> Kiedy jest pewność, jest dyskusja.

XL-ka jest pozytywnym przykladem kultury. Przecież była nauczycielką.
Też w szkole kiedyś pracowałam, ale tylko w sekretariacie. Co prawda
nauczycielki były moimi koleżankami. Z wiekiem człowiek już troche
chamieje, mówi częściej to co czuje i ma na języku, nie jest juz taki
dyplomatyczny (a szkoda). Piszę w tym przypadku w swoim imieniu. A tak w
ogóle to wolę rozmawiać (nawet przez telefon) niż pisać, a jak się pisze
to nie zawsze daje się wyrazić w słowah to co chciałoby się barwnie
opowiedzieć.

--
animka