Re: Niebezpieczne hobby męża - jak mam pokonać strach?

From: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Niebezpieczne hobby męża - jak mam pokonać strach?
Date: Wed, 19 Mar 2003 09:58:59 +0100

Dla mnie wakacje powinny być wspólne jeśli nie są to czuję, że
zawarcie
małżeństwa minęło się z celem. Po co mieć męża skoro i tak wszystko
muszę robić sama. Seks da się załatwić również gdzie indziej a
pieniądze
mogę mieć z alimentów. Chyba mam depresję bo w niczym już nie widzę
sensu. :-(((

Wakacji dzieci mają ponad 2 miesiące, a my urlopu znacznie mniej.
Zwkle spędzamy je tak zę na część jadę ja z dziećmi, na częsć maż z
dziećmi, trochę razem, a trochę dzieci jadą same na kolonie.
Ale różnie to wychodzi, tym bardziej że i ja i maż część wakacji
spędzamy "w pracy" - prowadząc obozy górskie i na to też poświecamy
częśc urlopu. Czasem na te obozy zabieramy dzieci ze sobą.
Te obozy siłą rzeczy prowadzimy osobno, bo nikt nie sfinansuje dwóch
przewodników na jednym obozie.

Pozdrowienia.

Basia