Re: Niechęć chodzenia do kościoła.

Data: 2004-12-01 15:49:59
Temat: Re: Niechęć chodzenia do kościoła.
Od: "jbaskab" <j...@o...pl>

From: "jbaskab" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Sent: Wednesday, December 01, 2004 4:39 PM
Subject: Re: Niechęć chodzenia do kościoła.

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

Jedno ale: moja uwaga dotyczyła konkretnie sytuacji, że ktos stwierdza że
traci wiarę tylko przez księzy. Wiarę, a nie zaczyna się zastanawiać nad
religią. I nie dotyczy przypadków, w których ktoś ma mnóstwo wątpliwości,
lub sobie tak łazi niewiadomo czemu do kościoła, a księza są ostatnim
gwoździem do trumny.

Aska