Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

From: "czerwoniasty" <c...@g...on.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Date: Tue, 16 Mar 2010 09:42:58 +0100
<hnc03q$ega$1@news.onet.pl> <hnc0sk$dnf$1@node1.news.atman.pl>
<hncpqp$u12$1@news.onet.pl> <hnemop$chr$1@node2.news.atman.pl>
<hngcot$lk1$3@news.onet.pl> <hnkthq$nc6$1@news.onet.pl>
<hnkvd3$sem$1@news.onet.pl> <hnl2km$6k1$1@news.onet.pl>
<hnl346$844$1@news.onet.pl> <hnl5hi$mcv$1@news.task.gda.pl>
<hnl688$hh7$1@news.onet.pl> <hnl7l1$t2q$1@news.task.gda.pl>
<hnl7nt$lim$1@news.onet.pl> <hnl7vv$t2q$2@news.task.gda.pl>
<hnl8cb$nk6$1@news.onet.pl> <hnl9n6$2ej$1@news.task.gda.pl>
<hnla23$sji$1@news.onet.pl> <1...@4...net>
<hnm9la$tv4$4@node1.news.atman.pl>
<1asg0xkvlokbk$.3aw7kute9vrk.dlg@40tude.net>
<hnndas$s03$1@news.task.gda.pl> <hnnefl$303$1@news.onet.pl>
<hnnf7p$5nk$1@news.onet.pl> <hnnfg4$6p1$1@news.onet.pl>
<hnnfol$786$1@news.onet.pl>

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hnnfol$786$1@news.onet.pl...

> No to zuch jesteś.
> Teraz ciut łatwiej będzie mi uwierzyć, że jak piszesz coś o uczciwości
> czy jakichś takich dziwnych sprawach, to już gdzieś coś o tym słyszałeś
> ;-)

Cieszę się ;) Najważniejszym w sumie celem moim tutaj w rozmowach
z Tobą jest zdobycie jakiegoś Twojego ograniczonego zaufania.
Oczywiście nie po to, żeby potem zrobić z Ciebie frajera ;)
Serio mówię - to nie jest 'śliski żart' czy cuś.
Naprawdę życzę Ci, żebyś prowadził możliwie satysfakcjonujące i twórcze
życie
- nie tylko dla Ciebie, ale dla wszyskich osób, z którymi masz jakieś
związki.
W szczególności mówię o wszystkich kobietach, które istnieją/pojawiają
się w Twoim życiu. Takie są moje intencje.

Natomiast jeśli chodzi o moje/Twoje ograniczenia - to cóż - są. Być może
czasem przez to te intencje są niewidoczne, zafałszowane, krzywo
nadane/odczytane.
Ale jestem, że tak powiem, przywykły do tego ograniczonego stanu rzeczy.