Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

991. Data: 2010-03-17 21:01:30

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1tvf79kvvp2ay.mck2jc2xtxda.dlg@40tude.net...

> W kwestii penis.
> :->

Stanęło na tym, czy ożywiony czy też nie. Jednak- wydaje się, że ożywiony:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

992. Data: 2010-03-17 21:02:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-17 21:46, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Rozwinęłam, nie zmodyfikowałam. To, co oprócz oświetlenia rodzic powinien
> zrobić, chciałam pozostawić własnej inwencji rodziców, ale cóż, nie można -
> Wam sa potrzebne te wszystkie "mądre książki dla rodziców", gdzie będzie
> podane "step by step" - np. "a teraz przytul swoje dziecko".
> :-(

Teraz nie bardzo mogę. Śpi. Obudzę. Będzie histeryzować.

Qra

993. Data: 2010-03-17 21:02:15

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie mogę - po tańcu brzucha mam nadal ochotę komuś dowalić, chyba zapiszę
> się na dżudo :-)

Zrób to koniecznie. Chociaż w sumie nie mam pewności, że w judo o
dowalanie chodzi.

Ewa

994. Data: 2010-03-17 21:02:23

Od: Nana <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> Dnia 2010-03-17 21:24, niebo�� glob wychyn�o i cichym g�osikiem rykn�o:

> To przyjd� i psporz�taj.
>
> Qra

Zdejmij zasrane dupsko z księżyca, bo jak ktoś inny zaproponował by
pisać w nowym temacie, to to zrealizowaliście.....ale widać
zadzieranie dupska w społeczeństwie postępuje.

995. Data: 2010-03-17 21:03:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-17 21:54, niebożę Qrczak wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Posprzątaj.

Qra, freudowsko przejęzyczona

996. Data: 2010-03-17 21:04:12

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> I na grzyba jej ta wstążeczka była.

To był krawat! Sama teraz widzisz, na jak krótko rzeczony tyłek pojawił
się na ekranie.

> Też myślę, że ten brak happy endu to nie tyle związany z nieszczęśliwie
> zaangażowanym Ryanem co z faktem, że jak w ogóle można puścić takiego
> Clooney'a.

Prawda. Ciasteczko, co nie? ;)

Ewa

997. Data: 2010-03-17 21:05:55

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Rozwinęłam, nie zmodyfikowałam. To, co oprócz oświetlenia rodzic powinien
> zrobić, chciałam pozostawić własnej inwencji rodziców

Trzeba było poprzestać na "odwrócić uwagę".

> ale cóż, nie można -
> Wam sa potrzebne te wszystkie "mądre książki dla rodziców", gdzie będzie
> podane "step by step" - np. "a teraz przytul swoje dziecko".
> :-(

Tak tak Ixi, co my byśmy bez Ciebie zrobili...

Ewa

998. Data: 2010-03-17 21:07:06

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Wiesz, młody chłopak- należy przypuszczać, że żywotny- a Ty jak uważasz?

Możemy tak ustalić - młody chłopak wyciąga penisa, a stary wyciąga penis. ;)

Ewa

999. Data: 2010-03-17 21:10:35

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nana pisze:

> Piszę bez czytnika ze strony , a wy z tymi czytnikami jak widzę ciągle
> macie problemy. Medea gdzie zgubiłaś literki????? Na gazecie są na
> googlu nie ma. A wystarczyłoby pisać z googla.

No sam widzisz, że to gugiel Ci nawala. Czemu tak się bronisz przed tym
czytnikiem? Musisz być taki cholernie oryginalny?

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A ja się tak czuję przy MŚK. Nawet mówić mi nie musi.

Czyli jak zwykle masz lepiej. :)

Ewa

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa