Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> OK- rozumiem.

> Stety, ale ma . Teraz napisałeś IMO uczciwie. Dzięki.

Stety, ale sprawa była uczciwa od samego początku :-)

Stalker, ale dzisiaj plonki tak gęsto padały, że mogłeś nie zauważyć :-)

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Ty kotuś nawet sama nie rozumiesz, czego chcesz.
> Po prostu Twoje tekściki ostatnimi czasy tak się spłyciły,
> że podświadomie odczuwasz pewien dyskomfort i twoja psyche
> postanowiła sięgnąć po coś głębszego.
> A nad kubkiem herbaty, to możesz najwyżej coś sobie utrwalić
> i z czymś już tak zostać, a nie się pożegnać ;-)
> ENder

Twój sposób rozmowy przypomina mi strzelanie seriami po krzakach, w nadziei,
że coś, a nuż, się ustrzeli.

MK

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Ale przepraszam, co mam zmienić? Gatunek herbaty/?????

No na przykład. Bo taka zielona- to robi dobrze na trawienie, z kolei czarna
zbytnio podnosi ciśnienie. Niektórzy preferują czerwoną. Nie wiem- jakiej
używasz?

:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Paulinka też byłam na medycynie, ale Endera jak Boga kocham nie
> szukałam ;)

A myślisz, że ja szukałam? Medycynę mam dłużej zaabonowaną niż
psychologię i zaglądam tam czasem.
Nie bój nic, nie jestem szpiegiem. ;)

Ewa

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> No na przykład. Bo taka zielona- to robi dobrze na trawienie, z kolei
> czarna zbytnio podnosi ciśnienie. Niektórzy preferują czerwoną. Nie wiem-

Tylko czarną
Aromatyczną....
I w dużych ilościach.
Uwielbiam.

A Ty?

MK

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> konkrety. Oj chyba mónio ma dziś wolne ;-)

Fakt, nie chce mi się dzisiaj zupełnie.
Trochę mnie wyssałeś z ochoty. ;)
Jak już to jakieś luźniejsze tematy.

> Dużo rzeczy nie robisz i raczej nie orientujesz się w swoich stratach.

A Ty w swoich się orientujesz?

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Pamiętasz tę piosenkę kolonijną?
> Żeby nie wierzyć mężczyźnie, bo to cukierek maczany w truciźnie?
> (tekst jest na tyle wstrząsający, że pamiętam do dziś)

Nie pamiętam, ale dobra piosenka. ;)

Ewa

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A myślisz, że ja szukałam? Medycynę mam dłużej zaabonowaną niż
> psychologię i zaglądam tam czasem.
> Nie bój nic, nie jestem szpiegiem. ;)

Uff ;)

--

Paulinka

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Wartość naukowa? :-)
> Dla tej dość mocno nadpsutej marchewy? :-))
> Oj Efcia, Ciebie to się żarty trzymają :-)))

Niby mnie masz w KF, ale fajnie jest tak sobie podczytywac zza winkla, nie?
Ciekawe, co Cie tak zabolalo w tym, co tu pisze, skoro nadal kopiesz,
jak mlody zrebaczek.
I.

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Nie zgadzam się, jakoby to miało miejsce najsilniej w placówkach
prowadzonych przez osoby duchowne. Napiszę więcej- postawienie sprawy w ten
sposób uniemożliwia znalezienie prawdziwych powodów takich dewiacji. Przede
wszystkim- psychologia zamknięcia daje tu się poznać od swojej najgorszej
strony. Wiele by zmieniło ograniczanie w ogóle ilości takich placówek
(wykonalne przy wypromowaniu placówek rodzinnych).
Jeśli chodzi o stosowanie przemocy, to naprawdę sporo tłumaczy eksperyment
Zimbardo (a raczej późniejsze jego mutacje i opracowania). Jako wolontariusz
w takiej placówce mogę co nieco powiedzieć o tym.
Czyli- przede wszystkim: czy to placówka świecka, czy nie- najgorsi są
nieprzygotowani do roli opiekuna ludzie, często mali, podli, mściwi,
wykorzystujący swą władzę nad małymi dziećmi. Tacy ludzie nienawidzą
wolontariuszy:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

> [...]
> przez opiekunów w tego rodzaju placówkach (to także patologia),
> czy źródła wpływu degeneratów seksualnych na destrukcję rozwoju
> dzieci, którymi powinni się opiekować - w tym miejscu znacznie mniej.
>

> Ciagle uciekasz od mojego pytania.
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Nie masz w takim razie najmniejszego pojęcia o tym.
> [...]
> Jeśli nie słyszałeś o sadystach czy pedofilach w państwowych domach
> dziecka- to w takim razie zmień filtry:-)

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa