Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Skąd ta pewność?

No, chyba znam aktywne zycie mojego dziecka.
I.

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-18 21:37, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Chłopaki każdej, co zejdzie na ten temat, zazdrość ową wciskają. Może
> penis jest dla nich jedyną wartościową rzeczą?
>
> Qra

No co z wami, kobiety? Dla was nie jest?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> O ptaszek :-)

O! Ptaszek! To chyba wołacz?
;-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Chiron, gęsia skórka na Qrach występuje jedynie w miejscach intymnych, Ty
> świntuchu!
> ;-)

.

A skąd niby miałem to wiedzieć? Nigdy żadnej qry nie miałem:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> W imieniu tych na poziomie...

I tak się człowiek całkiem przez przypadek dowiaduje, że jest pod poziomem.
Na szczęście czasem warto być w podziemu
--
w_e

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-18 21:37, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Chłopaki każdej, co zejdzie na ten temat, zazdrość ową wciskają. Może
> penis jest dla nich jedyną wartościową rzeczą?

Bo jest poszukiwany... żywy lub martwy :-)

Stalker

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Nie, no, wiadomo, ze pracujaca matke trzeba przyspawac do dziececego
> lozeczka na kazdy weekend.

Gdzieś tak napisałam?

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> No co z wami, kobiety? Dla was nie jest?

Jest. Dlatego Wam jej zazdrościmy. :)

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> O! Ptaszek! To chyba wołacz?
> ;-)

Raczej - o ptaszku. Miejscownik.

Ewa

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Raczej - o ptaszku. Miejscownik.

Nawet jeśli ten ptaszek to taki narzędnik miłości jest? :-)

Stalker

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa