Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

881. Data: 2010-03-17 14:39:09

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 14:58:52 +0100, medea napisał(a):

> Myślisz, że aż o tak daleką projekcję tu chodziło? ;)
>
> Ewa

No, czekam z ciekawością na obwieszczenie, o co też mogło mi chodzić.
--

Ikselka.

882. Data: 2010-03-17 14:39:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Projekcje.

Marchewko, z całym szacunkiem, ale dzisiaj wyczerpałaś już limit
mojej znacznej gotowości i otwartości do ew. rozmów/dyskusji z tobą.
A ściślej: roztrwoniłaś go.

Null, zero, koniec, the end, fin... itp.
Rozumiesz?

W takim razie życzę ci udanego seksu z TŻ, czy kim tam sobie życzysz,
lub co tam sobie chcesz.
N a r a z i e.
Paaaaaa. :)

--
CB

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hnqol4$8tk$25@inews.gazeta.pl...

Nie umiesz zyc bez latek. I bezpodstawne opinie kolorowych Ci imponuja.
A tak bez impertynencji, latek, nadmiernego uzywania wyobrazni, emotek i
innych takich umiesz sie wypowiedziec?

883. Data: 2010-03-17 14:41:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 15:27:57 +0100, zażółcony napisał(a):

> Ja pierdziele, iksi, weź już skończ i odpocznij sobie. Brniesz w jakieś
> totalne, marsjańskie maliny.

Jak Ty mało wiesz o życiu.
--

Ikselka.

884. Data: 2010-03-17 14:42:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dooobrzeeee, idiooootkoooo.
Już spAaaaadAaaam.
Paaaaa.

Ty też spAaaadaaaj.
Paaaa.

;)

--
CB

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hnqp5r$8tk$29@inews.gazeta.pl...

To Ty spadaj, jak Ci sie nie podoba, chamku.

885. Data: 2010-03-17 14:43:11

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Słucham??? Miałam obcemu dziecku wlepić klapsa?

No jeśli ty znasz tylko sposoby oparte na przemocy, to faktycznie lepiej
nie...

Stalker

886. Data: 2010-03-17 14:44:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 15:37:27 +0100, Stalker napisał(a):

> A gdzie tu jest przemoc fizyczna, albo psychiczna?

Straszenie porwaniem od matki. Bo tak wa,snie odebrałoby to dziecko.

> Normalnie ręce opadają :-) Ty próbowałaś kiedyś scenariusze pisać?
> Co ty jeszcze wymyślisz w tej sytuacji?
>
> Wszystko co napisałaś to jest taka racjonalizacja, że aż oczy bolą.

To wszystko się zdarzało i zdarza, niczego nie wymysliłam.

> Nie wiem, nie miałem okazji być w takiej sytuacji, aczkolwiek ostatnio w
> podobny mało agresywny sposób (aczkolwiek przygotowany byłem na różny
> rozwój sytuacji) "rozładowałem" dwóch podpitych, głośno klnących na czym
> świat stoi młodych ludzi na dworcu PKS.

A co masz do powiedzenia policjantowi zasztyletowanemu z powodu ingerencji
przeciw niszczeniu mienia społecznego?

--

Ikselka.

887. Data: 2010-03-17 14:44:55

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Jak Ty mało wiesz o życiu.

Za to ty wiesz zdecydowanie za dużo :-D

Stalker

888. Data: 2010-03-17 14:45:09

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> I oczywiście wyobraziłaś sobie, ze każę zanurzać dziecku głowę w sedesie
> lub trzymając za włosy świecic w oczy lampą 200-watową. Znamienna nadmierna
> reakcja wyobrażeniowa dla ludzi tendencyjnie źle do mnie nastawionych..

Ixi, nie do Ciebie, tylko do bzdur, ktore tu wypisujesz.

> A chodzi o zabranie dziecka z miejsca zdarzenia (zerwanie więzi z podłożem,
> nazwijmy to) i szybkie zaprowadzenie do łazienki oraz umycie buzi ZIMNĄ
> wodą(szok termiczn kontrolowany) za pomoca dłoni lub o włączenie głośnej
> muzyki disco wraz z efektami świetlnymi, które luddzie zwykle mają przy
> swoich zabawkach. Tudzieć porwanie dziecka do tańca na przykład.

A my Ci piszemy, ze sa takze inne mozliwe metody do zastosowania.
I.

889. Data: 2010-03-17 14:47:25

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> A ja wiem? Tego sposobu, żeby dzieckiem zakręcić wokół własnej osi jak
> wpadnie w histerię to nie znałem :-)

Tylko trzeba uważać żeby dziury w galotkach nie wydarło
--
w_e

890. Data: 2010-03-17 14:49:47

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Projekcje.

Gdzie ty, chamku, widzisz w tym niewinnym tekscie projekcje?
"Nie umiesz zyc bez latek. I bezpodstawne opinie kolorowych Ci imponuja.
A tak bez impertynencji, latek, nadmiernego uzywania wyobrazni, emotek i
innych takich umiesz sie wypowiedziec?"
I to cytowanie to masz zupelnie od bani. Ale w sumie nie dziwi.

> [...]
> mojej znacznej gotowości i otwartości do ew. rozmów/dyskusji z tobą.
> A ściślej: roztrwoniłaś go.
>
> Null, zero, koniec, the end, fin... itp.

W takim razie, czemu jeszcze odpisujesz? Niejeden by juz wymiekl. Powaga.

> W takim razie życzę ci udanego seksu z TŻ, czy kim tam sobie życzysz,
> lub co tam sobie chcesz.

Za seks dzieki! Choc marne szanse, bys mnie takimi tekscikami ulagodzil,
chamku.
I.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa