Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

951. Data: 2010-03-17 20:17:27

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 15:44:55 +0100, Stalker napisał(a):

> Za to ty wiesz zdecydowanie za dużo :-D
>
> Stalker

I to jest powód do drwin? Za kilkanacie lat też będziesz tyle wiedział.
--

Ikselka.

952. Data: 2010-03-17 20:18:26

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> [...]
> Uważasz, że to mądre i normalne?
> Albo że wraz z liczbą osób takie zachowanie nabierze głębi czy mądrości?
> Dlaczego taktujesz swoje dzieci jak debile?
> Chcesz, żeby tak im zostało?
> Żeby potem, w dorosłym życiu np. tak im się lepiej myślało, albo
> rozładowywało jakiś stress lub napięcie, które pewnie przez zmuszanie do
> takich zachowań im wpoisz i utrwalisz?
> Nie możesz premiować swoich dzieci przyjemnymi emocjami za coś
> konstruktywnego?
> Za coś, w czym się same sprawdzą lub zrealizują?
> Te twoje rytuały pseudogodowe są jakieś kompletnie bez sensu.

Ender, jeśli takie zachowanie byłoby wymuszone i wystudiowane, to owszem
masz rację, byłoby debilne. Jednak danie upustu swoim pozytywnym emocjom
(radości) w tańcu, nieskrępowanym spontanicznym śmiechu i zabawie to
najlepsze, co można dziecku dać. To po prostu radość życia. Jak bez tego
przetrwać trudne chwile, które każdego i tak w życiu spotkają?

Ewa

953. Data: 2010-03-17 20:20:11

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Szczerze mówiąc w twoim przypadku byłem akurat tego pewien na 99%.

Sądzę, że Redi pisał raczej o Enderze, nie o sobie.

Ewa

954. Data: 2010-03-17 20:21:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 18:07:34 +0100, Redart napisał(a):

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hnqkr0$5pc$3@inews.gazeta.pl...

> No to ta, którą zamęczam (moja żona), jest w przedziale
> 35,tfu, 18-40 ;) Jest starsza.

Najgorzej, kiedy się trzydziestkapiątka za młodzież uważa.
--

Ikselka.

955. Data: 2010-03-17 20:22:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> No, 2 chamy w ciagu jednego dnia (bo nie watku przeciez, jak sie
> okazuje, ze jest ich wiela), to stanowczo za duzo.
> Wiecej Was tu jest, tak poteznie klinicznych?
> Przemknelo przez zwoje, ze mozesz nie czytac?
> I.

Sra się do muszli, a nie po całym domu niedorozwoju. Tak to
wygląda....ale do buractwa nie dociera, że kuchnia jest od
jedzenia.....sralnia od srania.......teraz sralnia jest w kuchni, a
jedzenie w kiblu. Dociera ściero buraczana, musi być trochę porządku,
bo utoniemy w gównie.

956. Data: 2010-03-17 20:24:49

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ty na psycholach siedzisz dłużej. To cię usprawiedliwia. Jedynie.

A nie, wręcz przeciwnie. Im dłużej tu siedzę, tym mniej to u siebie
widzę. Serio. I traktuję to jako pewien ~sukces. :)

Ewa

957. Data: 2010-03-17 20:24:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Glob widzďż˝, ze masz problem nie tylko z korzystaniem z Usenetu...
>

> --
>
> Paulinka

Nie ja tylko wy macie, nikogo nie interesuje anarchia wasz w nowych
tematach.....chodzi o trochę porządku.

958. Data: 2010-03-17 20:26:35

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> O to niedorobiona pizdo, abyś pisała w jednym wątku.

Globik, czytnik ci się sknocił. Wszystko jest w jednym wątku.

Ewa

959. Data: 2010-03-17 20:27:21

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-17 17:34, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

socjalna

> [...]
> Żeby potem, w dorosłym życiu np. tak im się lepiej myślało, albo
> rozładowywało jakiś stress lub napięcie, które pewnie przez zmuszanie do

A Tobie co rozładowuje napięcia? A, zapomniałam. Ty nie masz napięcia.

Qra, skacząc i klaszcząc

960. Data: 2010-03-17 20:28:50

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-17 21:08, niebożę glob wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> O to niedorobiona pizdo, abyś pisała w jednym wątku.

O, Mistrz Ciętej Riposty!

Qra, witam witam, proszę usiąść i czuć się jak u siebie

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa