Niemcy robią zapasy.

101. Data: 2016-11-29 13:50:07

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 07:43, samya pisze:

> A picie wody mineralnej jest obowiazkowe ? :)
> wielki rotfl :)))

No ale jakąś pić trzeba. A daje Ci ktoś 100% gwarancję co do którejkolwiek?

Ewa

102. Data: 2016-11-29 13:51:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 07:59, samya pisze:
> Jakoś mnie to nie dziwi...
> Na przykladzie mojego dziecka widze, jak bardzo boja sie
> odpowiedzialnosci.

Generalnie ten nasz naród jakiś strachliwy jest, to może dlatego?

Ewa

103. Data: 2016-11-29 13:52:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2016 o 21:54, samya pisze:

> Mimo, ze przyczyna objawow okazal sie byc refluks zoladkowo przelykowy

BTW Jak poradziliście sobie z refluksem? Samo przeszło?

Ewa

104. Data: 2016-11-29 14:43:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Na porodówce nie zauważyłam, żeby kogokolwiek ścigano z karami.
> A nie szczepiła ok. połowa matek, z którymi miałam tam styczność.
> Bo nie.

To już aż tak się porobiło?! Nie szczepią od razu, i później też nie?
Można tak po prostu "bo nie", i nikt słowa na to nie powie?

Czytam czasem o tych szczepionkach i nie mam ochoty się wtrącać.
Bo to głupie dyskusje są. Gadają jedni, że nie szczepią (się, dzieci),
bo się boją. Racji może być w tym tyle, że w cywilizowanych warunkach
zaszczepienie (się, dzieci) może zwiększyć *indywidualne* ryzyko.
To znaczy prawdopodobieństwo wystąpienia powikłań może być większe
od prawdopodobieństwa zachorowania nieszczepionej osoby. Ale to tylko
w cywilizowanych warunkach, gdy wszyscy wokół objęci są pofilaktyką.
I z takim zastrzeżeniem, że oba prawdopodobieństwa są bardzo nikłe.

W warunkach mentalnego regresu (ta połowa może o nim świadczyć)
już tak nie jest -- gdy się pojawi ognisko choroby, to ucierpią
w pierwszej kolejności nieszczepieni. I tak się ostatnio niestety
zdarza -- prawdopodobieństwo pojawienia się jakiegoś paskudnego
drobnoustrojstwa jest znaczące.

Nie dziwię się wcale, że lud prosty takich rzeczy jak strategie
kooperacyjne nie rozumie. John Nash za teorię gier dostał Nobla
ledwie dwadzieścia parę lat temu (Alfred Nobel z osobistych względów
nie poważał matematyków, więc komitet przemycił Nasha do ekonomów).

Lud prosty za argument uznaje to, że ktoś "wtajemniczony" nie
szczepi i o tym nie mówi -- dopiero jakiś kefirek musi "prawdę"
ujawnić. Ale to żadna nowa prawda, że sukinsynów i egoistów na
świecie nie brakuje. Nie brakuje też takich, którzy chcieliby
im dorównać. Tylko są zbyt głupi. Bo gardłowanie po internetach
"ludzie, nie szczepta się", to przejaw skrajnej głupoty (głupiemu
nawet bycie egoistą nie wychodzi, pozostaje mu tylko bycie sukinsynem.

Jarek

PS
Żeby nie było całkiem off-topic -- dla konsekwencji niektórzy
by mogli nawoływać do poniechania pasteryzacji w kuchni. Ten
cały Ludwik Pasteur, to musiał być gość podejrzany. Tylko nie
wiem co wtedy z tą kiełbasą w słoikach.

--
Matematyka nie może wypełnić życia, ale nieznajomość matematyki już
niejednemu wypełniła. (Ex. gratum: dendrometrzy i ekonomiści).

105. Data: 2016-11-29 15:02:56

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 13:47, FEniks pisze:

> Na porodówce nie zauważyłam, żeby kogokolwiek ścigano z karami. A nie
> szczepiła ok. połowa matek, z którymi miałam tam styczność. Bo nie.
>
> Ewa

Porodówka nie jest od scigania.
Od scigania jest Sanepid.

@

106. Data: 2016-11-29 15:09:12

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytam czasem o tych szczepionkach i nie mam ochoty się wtrącać.

No dokładnie.
Kompletnie mnie nie obchodzi, co jakieś nieznane mi xy robią ze swoim
życiem. Więc się wtrącam :)
--
B.

107. Data: 2016-11-29 15:12:05

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 13:50, FEniks pisze:

> No ale jakąś pić trzeba. A daje Ci ktoś 100% gwarancję co do którejkolwiek?
>
> Ewa

Nie, ale nikt mnie nie zmusza do picia konkretnej.
Moge kupic, moge nie kupowac - moj wybor.
Ogolnie, dobrze jest czytac etykiety i znac sklad produktow, ktore kupujemy.

@

108. Data: 2016-11-29 15:15:52

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 11:00, r...@k...pl pisze:

> Sprzedawca wody mineralnej daje taką gwarancję?

Pytanie dosc absurdalne :)
Ale jezeli w wodzie mineralnej jest skladnik, ktory Cie niepokoi, to jej
po prostu nie kupuj - nie masz przymusu :)

@

109. Data: 2016-11-29 15:19:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Wyjaśnij zatem.

Z artykułu, przy niewielkiej dozie dodatkowej logiki, wynikają cztery
rzeczy:

- dzieci nieszczepione w razie epidemii nie skorzystają z mitycznej tzw
zbiorowej odporności, którą się szantażuje ich rodziców jako łamiących
zbiorową solidarność szczepień i po prostu ewentualnie zachorują (ale tylko
EWENTUALNIE!)
- Paradoksalnie to dzieci/osoby szczepione są potencjalnym źródłem epidemii
dla populacji (uwalniane latami do środowiska szczególnie niebezpieczne
wirusy w fekaliach), a nie dzieci nieszczepione,
- bowiem dzieci/osoby nieszczepione mając naturalny kontakt z tymi wirusami
mogą nabyć odporność naturalną w przeciwieństwie do szczepionych,
- a w momencie gdy ustaje kilkunastoletnia odporność poszczepienna u
zaszczepionych, to właśnie osoby zaszczepione jako dorosłe/starsze będą
najbardziej narażone na infekcję i jej ciężkie skutki, oczywiście plus cała
reszta.

Czyli nie ma się co tak cieszyć z tych szczepień.

--
XL

110. Data: 2016-11-29 15:26:53

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 13:52, FEniks pisze:

> BTW Jak poradziliście sobie z refluksem? Samo przeszło?
>
> Ewa

Niestety nie samo.
Na poczatku syn dostawal rozmaite omeprazole, polprazole, tzw. IPP mimo,
ze leki te nie byly dozwolone dla takich maluchow.
Pomagalo w cudzyslowiu - refluks byl, tyle tylko, ze mlody nie czul
pieczenia. Ale nie trawil, bo kwas zoladkowy mial zneutralizowany lekami.
Tak naprawde pomoglo dopiero zakwaszenie mu zoladka - codziennie rano
dawalam mu albo wode z odrobina octu jablkowego lub cytryny, albo troche
kefiru, albo sok z kiszonej kapusty z woda. Oczywiscie nieduzo, tak ok.
1/5 szklanki, mniej wiecej 15 minut przed jedzeniem.
Potem przeszlam na kwas askorbinowy rozpuszczony w swiezo wyciskanych
sokach.
Refluks znikl byl :)

@

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons