Nienawiść

431. Data: 2010-10-20 20:48:40

Temat: Re: Nienawiść
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 22:43, Vilar pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Wiesz, że coś mi się obiło o uszy o wystawianiu kobiet w tym czasie na
> dachy lepianek?
> Mądrzy Ci faceci tam byli.....

To ja bym z tydzień na lepiance spędziła.

Ewa

432. Data: 2010-10-20 20:50:28

Od: zażółcony <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mam nadzieję, że właśnie TO się zmieni....
> Bo do tego potrzebna jest poważna zmiana jakościowa - głęboka świadomość,
> że jesteśmy u siebie i nikt nie będzie nam pewnych rzeczy dyktować, chyba
> że za ogólną zgodą.....
>
> Wiem, jestem naiwna.

Może nie aż tak naiwna ... Problem nie dotyczy wszystkich, po prostu są
rejony
rozumniejsze i rejony bardziej zacofane. Albo biedne. Z tymi fotoradarami to
jest
cała historia. Niektóre gminy na tych fotoradarach zaplanowały sobie
zupełnie niedostępne
wcześniej budżety - taki dochód z tego był. Doszło do tego, że jedne gminy
drugim
sprzedają 'technologię reperowania budżetów fotoradarami' - jedna gmina
drugiej pożycza
sprzęt i całą otoczkę, która zajmuje się papierkami. Wykroczenie popełniasz
w Słupsku,
a mandat dostajesz z Małopolski. Specjalnie stawiali te radary np. na
wyjazdach
z miast. jakaś zapadla zupełnie wioska, samochód przejeżdża raz na godzinę,
przyspieszasz
przy wyjeździe - mój ojciec ostatnio dwa tak złapał ... Itp itd. Ale sprawa
stała się na tyle głośna, że
ustawodawca się tym już zajał i ograniczył uprawnienia dot. stawiania
radarów.
Wcześniej miasto miało pełną swobodę - i dlatego zrobili z tego biznes.
Teraz zawężono je do właściwych służb - czyli do drogówki.
Uff - czyli nasza naiwność w rozumieniu ról urzędników czasem jednak się
materializuje.
Rzeczywistość czasem zaskakuje pozytywnie, co nie ? Mam nadzieję, że tak
będzie
coraz cześciej w tym naszym kraju.
BTW. Mnie nas złapano na te 76km/h (160 zeta) tutaj:
http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/f/redzikow
o.htm
Jak mówiłem - na samym wjeździe. Prosta droga, prawie zero ruchu, człowiek
powoli hamuje do 50.

433. Data: 2010-10-20 20:52:12

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 21:55, Vilar pisze:

> Niech sobie stoi...
> W Sevres.
> Nawet z tłuczkiem i burdelwałkiem (a'propos konserwatywnych wzorców)

Et tu, Vilar?

--
Pozdrawiam - Aicha (no cóż, to pewnie starość nadciąga w podskokach;))

434. Data: 2010-10-20 20:52:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja bym z tydzień na lepiance spędziła.
>
> Ewa

Pomyśl....
Tydzień błogiego dolce vita....
Chyba bym lubiła....

Gdyby mi jakieś dobre książki dali. I muzyczkę... I drinka z listkiem
mięty... I jeszcze parę dupereli...

MK

435. Data: 2010-10-20 20:53:00

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony wrote:

> [...]
> przekroczenie prędkości 76 / 50 km/h.
> Jakaś wiocha po drodze Gdynia - Ustka. Fotoradar.
> Trzaskają na tych fotoradarach kasę, że aż furczy. Najbardziej śmieszy
> mnie zdjęcie naszego pojazdu z tej szaaalonej jazdy: ostre jak żyletka,
> zero
> rozmazania. Wydaje się, że liście na drzewach się ruszają, ale nie nasze
> auto.
> W Słupsku nawstawiali tego od cholery i biznes robią - takie to jest
> właśnie
> rozumienie służby urzędnika wobec obywateli - przynajmniej w niektórych
A czy widać żonę na zdjęciu? Bo jeśli nie pisze się pismo, ze nie udało
się ustalic kto był kierowcą, potem JEŚLI WOGÓLE skierują sprawę do
sądu, nie potrafi sie przypomnieć...

pozdrawiam
vonBraun

436. Data: 2010-10-20 20:53:57

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 21:23, Ikselka pisze:

> Ty tez uważasz, że "to tylko polskie pyzy" jest w porządku?
>
> Kurna, jak ja nie znoszę tej żydowskiej macy!!!
> ;-/

Nikt Ci nie każe znosić, a tym bardziej jeść. Bo to już byłby niemal
kanibalizm.

--
Pozdrawiam - Aicha

437. Data: 2010-10-20 20:55:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Et tu, Vilar?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (no cóż, to pewnie starość nadciąga w podskokach;))

No wybacz.....
Wyśpię się dziś, jutro będę " do sitka przyłóż" :-))))

MK

438. Data: 2010-10-20 20:58:35

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> Był to dzień 20-październik-10, kiedy Druch napełnił usenet słów muzyką:

> Vb - nawet seksowny głos ma ta Fotyga. :)
Nie , no wytrzymałem 10 sekund. Słuchaj Trener, ja w pracy widziałem już
dośc nieszczęśliwych ludzi dzisiaj a masochista nie jestem i jak mi nie
płaca to się nie poświęcam.

pozdrawiam
vonBraun

439. Data: 2010-10-20 21:01:10

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> Był to dzień 20-październik-10, kiedy zażółcony napełnił usenet słów
> muzyką:

> Idź się lecz.
Nie lecz się. Ten pogląd jest uważany za zupełnie dobrą hipotezę
wyjaśniającą "tradycyjną" niechęć do teściowych
vB

440. Data: 2010-10-20 21:05:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 22:52, Vilar pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Pomyśl....
> Tydzień błogiego dolce vita....
> Chyba bym lubiła....

Chyba zależy od klimatu.

> Gdyby mi jakieś dobre książki dali. I muzyczkę... I drinka z listkiem
> mięty... I jeszcze parę dupereli...

Po czymś takim na klimakterium nic by już nie pomogło.

Ewa

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.