Re: Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny

From: Bischoop <B...@k...russia>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny
Date: Sun, 10 Aug 2003 18:21:41 +0000 (UTC)

Latem Marzena wyklawiaturzyl(a):

> Cześć wszystkim

Witam

> [...]
> dziecka. Otóż jej średnia córka (11 lat) dosłownie rzuca się na nią z
> pięściami, gdy mama zakazuje jej pewnych rzeczy oczywiście z troski ojej
> dobro (np. odmowa pójścia samej nad rzeczkę). Do tego dochodzą wyzwiska
> typu: jesteś głupia itp. Właściwie nie pisałabym na grupę gdyby byłby to
> tylko problem mojej szwagierki. Niestety stał on się po częsci moim
> problemem, ponieważ dziewczynka zareagowała podobnie jak do mamy, do swojego
> wujka a mojego męża. (Oczywiście nastąpiło to, gdy wujek, pod którego opieką
> przebywała, sprzeciwił się jej planom w trosce o jej dobro). Dziewczynka

To jest pewnie wynik tzw. bezstresowego wychowania, podobnie zachowuje
sie dziecko mojej kuzynki. Dziecko nie jest wlasciwie nie jest karcone,
nie jestem zwolennikiem karcenia dziecka, ale niestety czasami jest to
potrzebne. Kuzynka jak czegos zabroni swojej 4 letniej corce, a ona robi
swoje to mowi, a co jej zrobie.....? i dziecko potrafi ja wlasnie wyzwac
itp.

> Poradźcie, co robić w takiej sytuacji? Dodam, że mój mąż niewiele myśląc
> uderzył ja w twarz, czego teraz żałuje.

W zasadzie maz zrobil zle z tym ze to nie jego dziecko, ale summa
summarum skoro nie ma nikogo kto wychowie to dziecko... Nie dziwie sie
mezowi, to jest karygodne by dziecko tak sie odzywalo do starszych
osob. I daje sobie glowe uciac ze dziecko tak sie juz nie odezwie do
twojego meza.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %