Niezależność

81. Data: 2002-11-23 05:58:56

Temat: Odp: Niezależnoś
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:armgef$pk2$...@n...onet.pl...

> ale czy kazda praca rozwija?? zastanow sie, jest wiele zawodow
> ktore wykonuja kobiety, a wlasciwie nie rozwijaja sie przy tym
> wiec znaku rownosci nie mozna postawic. to samo dotyczy kobiet
> niepracujacych, ktore czasami wiecej sie rozwina anilzei
> ta pracujaca.
> mysle, ze jak zwykle generalizowanie nie ma sensu.

o tym samym pomyślałam przyznając tym słowom racje :-)

Sandra

82. Data: 2002-11-23 06:01:30

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:armh2h$qk7$...@n...onet.pl...
> [...]
> myslisz o mnie jest deklaracja, iz tak wlasnie jest??? dla mnie nie.
> masz wiec pecha, ze twoje znajome kury domowe sa malo interesujace,
> moze powinnas poszukac dalej?? swoja droga wiele "kolezanek" z pracy jest
> o wiele bardziej nudnych i nieciekawych anzilei niejedna niepracujaca.
> jedyne co mi sie nasuwa, to to ze masz takie towarzystwo na jakie jak
> widac cie stac, stad potem tak szybko o podobne konkluzje.
> czy ty nie widzisz ze to sarkazm???
> widzisz sama gornolotnoscia umyslu sie nie wykazujesz a z tego
> co wiem to pracujesz?? to jak to jest kura domowa jest madrzejsza

ograniczyłam się do czytania grupy lecz widze,że są i tacy co moje myśli
lepiej potrafią przelać na ekran niż ja sama :-)

Sandra

83. Data: 2002-11-23 09:05:13

Temat: Re: Niezależnoś
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka" <b...@p...onet.pl> napisał

> Czyli jak rozumiem praca zawodowa = rozwój
> Ja nie widzę wyłącznego wynikania.

A ja widzę. Przypomnę, że wypowiadam się _wyłącznie_ o sobie i swoich
przemyśleniach na ten temat.

Pozdrawiam
MOLNARka

84. Data: 2002-11-23 09:10:41

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> ale czy kazda praca rozwija??

Moja rozwija ;-)
I znowu powtórzę - piszę ze swojego punktu widzenia więc dla mnie to pewnik,
że praca rozwija.

> zastanow sie, jest wiele zawodow
> ktore wykonuja kobiety, a wlasciwie nie rozwijaja sie przy tym

To przyznam szczerze, że nie rozumiem dlaczego je (te zawody) wykonują i co
je skłoniło do wybory takiej a nie innej pracy.

> mysle, ze jak zwykle generalizowanie nie ma sensu.

Jasne. Masz rację.
Tylko, że nie jesteśmy w stanie omówić _wszystkich_ przypadków. Jeśli chcemy
podyskutować to musimy się oprzeć na jakiś założeniach - a to są zdania
poszczególnych grupowiczów, którzy chcą wziąć udział w dyskusji.
Moje zdanie jest takie - a wynika z moich obserwacji (mojej pracy czy
znanych mi kur domowych).

Pozdrawiam
MOLNARka

85. Data: 2002-11-23 09:34:16

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> a czy to wlasnie to oznacza???

Ja tak to zrozumiałam. Tym bardziej, że czytam inne wypowiedzi Małgosi
(która przyznaje się do bycia kurą) a więc na podstawie wiedzy także z
innych postów wysnułam taki wniosek.

> masz wiec pecha, ze twoje znajome kury domowe sa malo interesujace,
> moze powinnas poszukac dalej??

Nie chcę szukać dalej nieinteresujących kur domowych ;-) Nie są mi
potrzebne.

> swoja droga wiele "kolezanek" z pracy jest
> o wiele bardziej nudnych i nieciekawych anzilei niejedna niepracujaca.

Akurat nie moich.

> jedyne co mi sie nasuwa, to to ze masz takie towarzystwo na jakie jak
> widac cie stac, stad potem tak szybko o podobne konkluzje.

Niech i tak będzie ;-)
Stać mnie na interesujące i rozwijające się intelektualnie koleżanki
pracujące i nierozwijające się kury domowe.
I tak jak grono koleżanek 'z pracy' ciągle się powiększa i mogę zmienić lub
zmodyfikowac swoje zdanie na temat tej grupy tak liczba znanych mi kur
domowych raczej nie zmienia się bo po prostu nie wysiaduję przy piaskownicy
czy nie chodzę po domach w godzinach wczesno popołudniowych by poznać jakąś
nową.
Dlatego napisałam, że naprawdę chcętnie poznałabym te najbardziej tu
krzyczące i oburzone za taką generalizaję - chętnie zmieniłabym zdanie o
kurach - podbudowało by mnie to.

> czy ty nie widzisz ze to sarkazm???

Nie ;-) Wytłumacz mi gdzie (słowo po słowie) ten sarkazm jest ?
Bo ja tam widzę stwierdzenie faktu.

Pozdrawiam
MOLNARka

P.S. Szkoda, że mieliśmy rozmawiać o niezależność (bardzo szeroko pojętej) a
znowy drepczemy w miejscu definiując co kto ma na myśli. Ehhhhh ;-(

86. Data: 2002-11-23 10:57:11

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A już myślałam, że mnie dzisiaj nic nie rozśmiezy, ale jak wyobraziłam
sobie
> jak wy obie tak idziecie do tej pracy zarabiać z wewnętrznym przymusem...

W którym miejscu MOLNARka napisała o _przymusie_, który jest słówkiem u
zabarwieniu negatywnym, bo coś nie widzę?

JoP przecierająca okulary

87. Data: 2002-11-23 11:02:07

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli jak rozumiem praca zawodowa = rozwój
> Ja nie widzę wyłącznego wynikania.

Nie tak.

Brak pracy zawodowej =/= rozwój.

JoP

88. Data: 2002-11-23 11:03:50

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale czy kazda praca rozwija?? zastanow sie, jest wiele zawodow
> ktore wykonuja kobiety, a wlasciwie nie rozwijaja sie przy tym

To jest problem tych, co mają nierozwijającą pracę. Ja dużo czasu, sił, krwi
i potu włożyłam w to, żeby mieć ciekawą i rozwijającą, z nieba mi nie
spadła.

JoP

89. Data: 2002-11-23 11:05:05

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Jak dla mnie stwierdzenie Małgosi było świadomie prowokujące i ironiczne.
> Czyżbyś odebrała to dosłownie? Więcej luzu;)

Istnieje cienka granica między ironią a histeryczną agresją, IMHO w tym
przypadku przekroczona.

JoP

90. Data: 2002-11-23 12:14:42

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka <g...@h...pl> w wiadomości do grup

> To przyznam szczerze, że nie rozumiem dlaczego je (te zawody) wykonują i
co
> je skłoniło do wybory takiej a nie innej pracy.

jesli byłoby to pytanie to odp. moja byłaby ,że osoba stawiająca je jest nie
z tego świata ,nie znasz sytuacji na rynku pracy ?

Sandra

brat dłużnik
Andrzejki
jak powitać żone ?
stały repertuar awantur
LEGAL CABLE DESCRAMBLER mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmm 3636 [14/2]