Re: No, Kobieta!

Data: 2012-11-23 21:10:12
Temat: Re: No, Kobieta!
Od: ???????????? <r...@g...com>

cinews:gwj7gebneltq$.1rhvxsatx146a.dlg@40tude.net...

cz/viewpointer/5/artykul/dorot...

> [...]
>
> O, Judym, fajnie że poruszasz ulubiony temat mój i moich córek (bo im
> przekazałam, z zapałem podchwyciły  i siały powszechne zniszczenie na
> lekcjach literatury w LO, he he): impotent, tchórz niezdolny do podołania
> roli męża i ojca. Jego wyimaginowana=utopijna walka ze złem i urojona
> odpowiedzialność za wyższe cele - maska dla psychicznej nieudolności i
> społecznej niewydolności (lub odwrotnie jak kto woli).
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

To co sobie wymyśł tradycyjny model to mit. Nawet kobiety z elit były
jedynie reprezentacyjne, czyli maniery,haft, ładnie się pokłonić.
Jedynie nasza historia zmusiła kobiety do działania, czyli czasem
zajmowała się ekonomią dworku, kombinowała bo mąż w powstaniu, a
reszta to raczej jak zrobić wystrój. Jak cywilizacja przyśpieszyła to
wariowały, bo bez szkoły były zupełnie bezradne. A u Judyma np babę na
łańcuchu trzymali w pewnym domu bo oszalała, a przecież lekarze byli
dla tych co mają pieniądze.