Re: No ?eby niemcy uczyli polak?w tolerancji.

From: Flyer <f...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: No ?eby niemcy uczyli polak?w tolerancji.
Date: Fri, 8 Jun 2012 11:50:10 +0200

In article <M...@n...neostrada.pl>,
f...@g...pl says...

> In article <b725abb3-3039-4f12-98e4-
> 3f9d2f1e048b@y41g2000yqm.googlegroups.com>,
> s...@g...com says...

> Tolerancyjni, nie psychopaci oczywiście, wcześniej czy później
> kogoś "zabiją". Przeważnie do zabicia wybierają jednostki, które
> są w tolerancyjnym społeczeństwie pogardzane [ot niuans ;>].
> Akurat w przypadku Niemiec zwyczaj tolerancji ma dłuższą
> tradycję, co wcale nie przeszkodziło w tym, że kiedy przyszło
> odpowiednie przyzwolenie, Niemcy zaczęli nienawidzić wszystko co
> się rusza i co nie było niemieckie [lata 20 i 30 XX w.]. ;>

> [...]

Swoją drogą fascynującyjestwpływ Kultury na brak konsekwencji
ubiologów. Jeżeli znajdą żabkę, która jestw ciapki, zamiast cała
zielona, to tworzą nowy gatunek, a człowiek może być
biały,żółty, czarny i w ciapki i nadal jesttym samym gatunkiem.

A co do Niemców - w swoim genomie noszą geny Polaków i Słowian
[Łużyczan i innych], więc nawet gdyby było kilkagatunków
biologicznych człowieka, to akurat Niemcy byliby z nami w jednym
"śmietniku". ;>

PF