Re: Nowe kursy

Data: 2002-02-01 08:41:39
Temat: Re: Nowe kursy
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

>Dziekuje bardzo . A wczoraj tez MUSIALAM haftowac ( wciagnelo mnie
>dranstwo ) to obiad byl mrozonkowo torebkowy i juz. Dzis chyba nie lepiej
>sie zapowiada :))) A ja mam czas.
>
>Dagmara

Cos mi sie widzi, ze Cafe Za Slupem idzie reka w reke z obsesjami
robotkowymi...nie jest to warunkiem, ale pomaga ;)

Krysia -> przywiozlam z poludnia (kraju) te machine piekielna -
JOnes z roku ok 1910, piekan i caly wor szmat - skrawkow,
kawalkow, z metra, 1/4 metra, paski, scinki i w ogole...teraz sie
okazalao, ze jak nie zaczne szyc to leze - nie da sie wejsc do
mojej dziupli...chyba jednak haft/xxx sa ekonomiczniejsze w
skladowaniu...moja bratowa po pol rocznej niebylosci powiedziala,
ze moj pokoj powinnam uwazac za magazyn, a pokoj do pracy
to....nie, wlasciwie nam jest potrzebny wiekszy dom i tyle
K.T. - starannie opakowana