Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "spit" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: O WSZYSTKIM - 1,2,3,4
Date: Sun, 11 Dec 2011 21:48:57 +0100
Organization: X-No-Archive: Yes
Lines: 158
Message-ID: <jc34vq$c5r$1@inews.gazeta.pl>
References: <a...@l...googlegroups.com>
<8...@v...googlegroups.com>
<j8rm1h$qgp$1@inews.gazeta.pl>
<d...@g...googlegroups.com>
<j972df$fr2$1@inews.gazeta.pl>
<4...@o...googlegroups.com>
<j9f4sd$i5u$1@inews.gazeta.pl>
<8...@4...googlegroups.com>
<j9p62r$edr$1@inews.gazeta.pl>
<d...@m...googlegroups.com>
<jac957$2tp$1@inews.gazeta.pl>
<f...@n...googlegroups.com>
<jaul4v$clf$1@inews.gazeta.pl>
<c...@q...googlegroups.com>
<jbakhh$2n7$1@inews.gazeta.pl> <jbl8bc$po9$1@inews.gazeta.pl>
<f...@a...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: zew3.spitnet.eu
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1323636538 12475 212.59.226.3 (11 Dec 2011 20:48:58 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Dec 2011 20:48:58 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <f...@a...googlegroups.com>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
X-User: spitek1
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.filozofia:212678 pl.sci.psychologia:616779
Ukryj nagłówki
Użytkownik "AW" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:f0ed94db-bc32-4343-86b5-c0f86891ee79@a1
7g2000yqj.googlegroups.com...
>> -wymiar subiektywny(WS) zawiera wszystkie interpretacje doznań
>> zmysłowych(DZ),czyli (iDZ).
>
>Zawiera. Z tym, że nie WSZYSTKIE, lecz pewne i wybiórcze.
To gdzie są te pozostałe interpretacje skoro nie należą do (WS) i nie do
(WO) ?
Jak rozumiesz zakres "wszystkie" i jego powiązanie ?
>
>
>> -w (iDZ) zawarte są interpretacje obiektów wymiaru obiektywnego(OWO) i
>> samego wymiaru obiektywnego(WO),które z tego powodu są pseudo obiektywne
>> (iOWO) (iWO).
>
>
>Tak uważam. Choć osobiście jestem o tym przekonany, to jednak muszę
>podkreślić, że jako kategoria to nie fakt lecz wtórny wniosek, bo do
>nieskończenie bogatego wymiaru obiektywnego (WO) nie mamy
>bezpośredniego dostępu.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria
"podstawowy zbiór przedmiotów; element wyczerpującego podziału wszystkich
bytów na najbardziej ogólne gatunki i rodzaje."
http://pl.wikipedia.org/wiki/Struktura_matematyczna
"Na strukturę matematyczną M składają się uniwersum (czyli pewien zbiór lub
szerzej klasa) oraz interpretacja symboli pewnego języka L w skład którego
mogą (lecz nie muszą) wchodzić symbole funkcji, relacji i stałych
(interpretacje symboli stałych w modelu to elementy wyróżnione; zob. symbol
funkcyjny). "
Przykład skąd wywodzi się nieskończoność. :)
W systemie dziesiętnym [d]
9,(89)[d]=l/m[d]
989,(89)[d]=100*l/m[d]
980[d]=99*l/m[d]
l/m[d]=980/99[d]
W systemie ósemkowym [o]
980[d] to 1742[o] ,a 99[d] to 143[o]
1742[o]/143[o]=l/m[o]
l/m[o]=12[o]
Tego "typu" nieskończoność jest skutkiem "niewyraźnego" stosunku wielkości w
danym systemie liczbowym.
"Wyraźne" dodawanie i odejmowanie nie uzasadni jej istnienia.
Kto widzi białe myszki tam gdzie ich nie ma. :)
Czy białe myszki ,pioruny ciskane z olimpu i gonienie w piętkę mają być
przejawami absolutu?
>
>
>> Jeśli nie negujesz realności doznań zmysłowych(DZ) to mamy w analogii
>> sytuację rozmowy telefonicznej między dwoma światami,
>> a raczej obiektów z świata obiektywnego(OWO) i twoim ja stacjonującym w
>> wymiarze subiektywnym(JWS).
>
>
>Tak, analogia jest do przyjęcia. Z tym, że trzeba pamiętać, że ta
>'druga strona' to jednak domniemanie.
Ok.
Ktoś może dla osiągnięcia władzy pół życia postępować dobrze i być
postrzeganym jako poświęcający się społeczeństwu ,lecz kiedy ją osiągnie
wprowadza swój nowy porządek.
Dzięki domniemaniom możemy można tworzyć teorie spiskowe i generować strach?
Pół żartem:
Jeśli dopuszczasz u siebie niepewność,która jest skutkiem istnienia błędu ,
a błąd jest skutkiem istnienia nieprawdy ,a ta jest skutkiem istnienia zła ,
to jako wierzący godzisz się na zło i grzeszysz.
>
>
>> To ile jest obiektów w (WO) nie wiadomo ,ale coś musi być skoro (WO) jest
>> prawdziwy i niepusty?
>
>
>(WO) MOŻE być pusty, choć w to nie wierzę. Solipsysta na przykład
>neguje (WO) bo ma kontakt tylko z własnymi doznaniami. Wykluczyć sie
>nie da, że (WS) generuje (DZ) bez udziału (WO). Moim zadaniem to
>bzura, bo (WS) potrzebuje (WO) jako pewnej podstawy, ale to też nie
>pewnik.
Ustal ,że to pewnik w sensie aksjomatu modelu,albo w sensie dogmatu zespołu
wierzeń w siły nadprzyrodzone,
no bo poza swoją świadomość nie wyjdziesz.
>
>
>> W (WS) jest normalnie prawdziwy tylko 1 obiekt twoje ja(JWS)?
>
>
>(WS) posiada bazę (DZ), zaś oparta o nią nadbudowa to potencjalnie
>nieskończony wymiar koncepcyjnych ujęć.
http://www.sjp.pl/potencjalny
"mogący ujawnić się w odpowiednich warunkach, możliwy"
Jakie warunki dla (WS) muszą być spełnione by nieskończoność ujęć mogła mieć
miejsce?
Nieznany to nie nieskończony.
>Lubisz marksistowską terminologię?
Nie mam do niej stosunku,możesz podać przykłady ją charakteryzujące?
>
>
>> Twierdzisz , że mimo informacji które przedostają się poprzez "twoje
>> połączenie telefoniczne"(DZ),
>> możesz o rozmówcy twierdzić cokolwiek ,bo do rozmówcy nie masz
>> bezpośredniego wglądu ,a informacje mogą być fałszowane i zniekształcane
>> z
>> winy rozmówcy (OWO),
>> linii(DZ) i twojej(JWS)?
>
>
>Teoretycznie tak, bo (OWO) MOGĄ być zniekształcone i zafałszowane na
>wszystkich trzech etapach, zaś (WO) jako całość nigdy nie da się
>ogarnąć. Z tym że w praktyce wiele (OWO) jest zupełnie zadowalających
>a co do (WO) masz prawo czynić dowolne domniemania.
>
>
>> Do tej pory ok?
>
>
>Okay, rozumiesz w czym rzecz. Gratuluję Spitku!
>
Tylko co z tą nieskończonością.
>
>AW
>
>.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
--
pozdr.spit
WLMail QuoteFix -> http://www.dusko-lolic.from.hr/
|