Re: O chłopcach dla chłopców

From: Bernadeta Hołda <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: O chłopcach dla chłopców
Date: Mon, 26 Nov 2007 08:44:22 +0100

> Cały czas zasypuje mnie pytaniami i wątpliwościami na tematu stulejek,
> prostaty i całej masy spraw

No właśnie o to mi chodzi, że mój dziesięciolatek ostatnio zadaje mi
mnóstwo trudnych pytań i stąd pomysł zakupienia książki.

> (de facto na część z tych rzeczy nie umiem odpowiedzieć bo jestem kobietą i
> są mi obce te problemy - odsyłam go do ojca, ale on z ojcem wstydzi sie o
> takich sprawach gadać)
To dokładnie jak u mnie. Z wszystkimi trudnymi pytaniami do mamy a z
tatą to o sporcie i samochodach :)

> Najlepiej kup książkę teraz i sama ją przeczytaj. Wtedy znając swoje dziecię
> będziesz już wiedziała czy mu ją od razu podarować czy poleży parę latek w
> szafie...:o)

Tak właśnie zrobię. A jeżeli się okaże, że za wcześnie dla niego na
książkę, to przynajmniej ja się czegoś dowiem i będzie mi łatwiej
odpowiadać na jego pytania. Bo jak na razie nie widzę szans, żeby zaczął
podpytywać ojca. Aczkolwiek zawsze proponuję " Tomek a może zapytasz
tatę". Niestety jak dotąd zawsze słyszę " mamo ale ja wolę z Tobą pogadać :)

> ps. już nie wspomnę że młodszy 7-latek, jak tylko starszego nie ma w pokoju
> przychodzi i zagląda do tej książki, szczęście że nie czyta zbyt szybko i
> zawsze w porę go nakryję tłumacząc że poczyta za parę lat (ale kilka
> obrazków już zdążył obejrzeć! - wypieki na twarzy i uśmiech od icha do
> ucha!)

No tak :) Też mam w domu taki egzemplarz. Co prawda dziewczyna, ale
prawie jak chłopak :)i do tego niesamowicie wścibska i pyskata :)

Bernadeta Hołda