O dereniu raz jeszcze

21. Data: 2002-10-18 17:11:19

Temat: Re: O dereniu raz jeszcze
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie chciałbym być uszczypliwy, ale biorąc pod uwagę fakt, że Bogusław
> bywa regularnie aresztowany na różnych granicach, ścigany przez
Interpol,
> Europol, CIA, UOP, i Bóg wie kogo jeszcze, że wiele z jego roślin
> skonfiskowano [...]

Rafale, Masz u mnie nagrodę, np. nalewki ;-)))
Podaj adres.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

22. Data: 2002-10-18 20:24:07

Od: Rudy102 <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Oct 2002 09:36:52 +0200, "Irek Zablocki"
<i...@w...de> wrote:

>A wiesz za czym ta kolejka stoi?
>
>Irek kochany

Za rogiem...
;->>>

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

23. Data: 2002-10-18 21:41:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@z...szczecin.pl> writes:

> Może jednak lepiej trochę drożej, ale bez biurokracji, świadectw i
> granic.

Pewnie, że wygodniej, ale nie zawsze informacja o tym, co może być
przydatne/wartościowe jest dostępna :))

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Limeryki są zwięzłe, lecz nośne;
ciut frywolne, czasami zbyt głośne.

24. Data: 2002-10-19 15:07:39

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Rafal Wolski

> Ja nie chciałbym być uszczypliwy, ale biorąc pod uwagę fakt, że Bogusław
> bywa regularnie aresztowany na różnych granicach, ścigany przez Interpol,
> Europol, CIA, UOP, i Bóg wie kogo jeszcze, że wiele z jego roślin
> skonfiskowano a na jego majątku ręce swoje położył komornik, nie jest
> wiarygodnym źródłem informacji. Wieść w okolicach Łodzi niesie,
> że o jakieś
> cyprypedium chodziło ( a może ciprypedium - sam nie wiem, wieść gminna nie
> niesie niestety pisowni).
> Pozdrawiam, Rafał Wolski

Rafał ostatnio często przejeżdżam obok Twojej szkólki, (w drodze do
Poddębic) wpadnę to pogadamy na osobności:-)
A z Grupy pl.rec.ogrody i tak nie dam się usunąć :-)
Pozdrawiam, Bogusław R.

25. Data: 2002-10-19 16:43:46

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jerzy

> Interpol,
>
> Rafale, Masz u mnie nagrodę, np. nalewki ;-)))
> [...]

Cieszysz się z moich niepowodzeń :-(
Ja tam Ci życzę wszystkiego najlepszego i pamiętaj abyś nie zmarnował
roslin.......( o jakich mówię, wiesz...)
Pozdrawiam, Bogusław R.

26. Data: 2002-10-19 19:09:57

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cieszysz się z moich niepowodzeń :-(

A gdzie, żeś się tego doczytał?
Czy tego
;-)))
nie zuważyłeś?
Skoro Cię i ogród/rośliny widziałem, to raczej z sukcesów.
I niech tam Rafał pisze sobie jeszcze co chce.

> Ja tam Ci życzę wszystkiego najlepszego i pamiętaj abyś nie zmarnował
> roslin.......( o jakich mówię, wiesz...)

Mam nadzieję, że nic z tego nie wymaga okrywania?
Bo przymrozki już były, i ta wieksza paproc już poszła spać.

27. Data: 2002-10-20 18:52:43

Od: "1a7" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję. Jednego ciem iernika juz mam, a o wrzoścach nic nie wiem. Mam
jeszcze /bodajże/ kalinę o czerwonych liściach i tez ma kwitnąć w zimie.

--
Z poważaniem
Jerzy Jędrys

28. Data: 2002-10-21 09:25:13

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@m...pl> schrieb im Newsbeitrag news:aopbr2$ibj$1@news.tpi.pl...
> Czyż nie chodziło o odmiany Titus i Devin?
> To ok 120 km ode mnie, prawdopodobnie wiosną wybiorę się do Brzeznej...
>
> Pozdrawiam
>
> Marta

Chodzilo. Zuch Dziewczyna!!! W miedzyczasie mozesz pedzic i starzywac. A za
lat kilka bedziesz tym owoce derenia zalewac.

Irek kochany

29. Data: 2002-10-21 15:33:57

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości

> Chodzilo. Zuch Dziewczyna!!! W miedzyczasie mozesz pedzic i starzywac. A
za
> lat kilka bedziesz tym owoce derenia zalewac.
>
> Irek kochany

Pędzić jeszcze nie umiem ( co oznacza drugie słowo pojęcia nie mam), ale mam
w domu OMC chemika i dużo fachowej literatury:-)
No i sąsiada górala;-)

Pozdrawiam

Marta

30. Data: 2002-10-22 11:57:50

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mam
> w domu OMC chemika i dużo fachowej literatury:-)

Poddawac starzeniu, czyli nie pic jeszcze cieplego. Reszty pozazdroscic.

Irek kochany

Jesienne krokusy
Prośba do --- FACHOWCÓW --- dot. budowy oczka wodnego
info dla kochajacych roze
winorosla - drobiazdzek
roczny przyrost drzew..