O oglądaniu się za kobietami...

31. Data: 2003-09-11 10:55:51

Temat: Re: O oglądaniu się za kobietami...
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "careloss" <c...@N...pl> napisał w
wiadomości news:bjpa3p$363$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...] czasami tak mi sie glowa kreci, ze az mi
> szyja skrzypi ;-)[...]

Nie sądzę, żeby "oglądanie się" za kobietami było nienormalne.
Natomiast oglądanie się tak, że szyja skrzypi, jest z pewnością
niegrzeczne.

Pozdrawiam
Hanka, co się czasami sama ogląda, ale dyskretnie
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

32. Data: 2003-09-11 10:56:47

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota AsiaS straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> To, że ludzie w różny sposób okazują sobie miłość, nie znaczy
> że się nie kochają. To, że ludzie w różny sposób wyrażają
> swoje myśli czy mają je inne nie oznacza, że w łatwy sposób
> możemy ich podpiąć pod nasze wyobrażenia.

OK. Zawsze i wszędzie piszę tak naprawdę o sobie. (o czym nie raz mówiłem)
I piszę to nie po to, by kogoś do tego przekonać ale po to by przekonywać
siebie (konfrontując to z innymi poglądami). Oczywiście uczę się od innych
także.
Ale często traktuję rozmowy tutaj jako zabijanie czasu, zabawę etc.

Szczerze mówiąc nie interesuje mnie zbytnio co będziesz w realu myślała jak
spojrzysz sie w tramwaju na kogoś (no chyba, że byłbym to ja:-)

> Wymiany zawładnięcia całokształtem.

No to przygotuj się na cierpienie (czego Ci nie życzę)

puchaty

33. Data: 2003-09-11 10:59:33

Temat: Odp: O oglądaniu się za kobietami...
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...

> A gdzie ta fotka? (jak nie bez też to też w)

Na grupę ?? ;)

34. Data: 2003-09-11 11:17:01

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w
wiadomości
edu.pl..
.

> Że to ma być recepta na nieoglądanie się za innymi?

Nie - na niedobory seksu powodujące 'nadmierne' oglądanie
sie za kobietami.

> Moim zdaniem chybiona, zaspokojenie seksualne nie ma nic
wspólnego
> z podziwianiem i kontemplowaniem piękna bożych dzieł :)

Ale wtedy to nie przeszkadza w życiu - o czym ten wątek
mówi!

Pozdrawiam
Qwax

35. Data: 2003-09-11 11:21:12

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Hanka Skwarczyńska
> i kotek Behemotek
> KOTY. KOTY SĄ MIŁE

Mów do mnie Kotkuuuuu
;-)))

Qwax
ps - nie mogłem się opanować

36. Data: 2003-09-11 11:24:09

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> O, to zdanie dowodzi, że nie widzisz istoty. Jak byś
widziała to nie
> oceniałabyś. Istotę rozumiem jako swoistego ducha, boskość
etc.
> A po ludzku - jak patrzysz na kogoś i czegoś od tego kogoś
chcesz (np.
> seksu) to Istoty nie widzisz. Ale jak patrzysz i sobie po
prostu podziwiasz
> bez oczekiwań i oceny - to jest TO!

A dawno temu spotkałem się z taką opinią:

"jeżeli patrząc na piękną (podobającą Ci się) kobietę nie
pomyślisz aby pójść z nią do łóżka to znaczy że nie jesteś
mężczyzną"
- Puchaty - my to mamy 'w genach' - ten cholerny
(przepraszam chromosomalny) 'Y'

Pozdrawiam
Qwax

37. Data: 2003-09-11 11:24:26

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:1...@2...17.138.62...

> Na grupę ?? ;)

raczej na priv. na grupie nie są to 'przyjęte zwyczaje'

Qwax
Ps.Twój zwrotny nie istnieje?
No to masz mój Q...@w...pl

38. Data: 2003-09-11 11:27:54

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:6...@2...17.138.62...

> Nie ma mowy (bez) - bez są prywatną własnością jednego
faceta ;)

też jestem jeden - nawet jaźń mam nieszczególnie rozdwojoną

39. Data: 2003-09-11 11:29:58

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...

> raczej na priv. na grupie nie są to 'przyjęte zwyczaje'

wiem, wiem ;)

poszło :)

Monika

40. Data: 2003-09-11 11:50:58

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie znana jako "Eulalka" napisała:

: Chłopie! Ja sama się oglądam jak są piekne! Co sobie będę żałować!
;-)

A już myślałam, że jakaś osamotniona w tym względzie jestem:)))

--
****Tashunko pozdrawia cieplutko***

A kim nie chcielibyście byc?
Facet-dol-i jego konsekwencje
Czyj(a) mąż (żona) w Iraku?
Aborcja
Re: Siedzę sobie smutny w Toruniu smutnym nocą smutną...