Re: O znęcaniu się nad dziećmi.... [Było: Re: Dorośli(imprezki) i dzieci...]

Data: 2006-01-20 11:20:32
Temat: Re: O znęcaniu się nad dziećmi.... [Było: Re: Dorośli(imprezki) i dzieci...]
Od: " PASIK" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

> przyjść

flejmy ostatnio w modzie:-)

> Takiego jeszcze nie było...
> Bo tej pory było o tym, czy bić, czy nie bić i o tym, czy klaps to też
> bicie, ale takiego jeszcze nie było...

> Chociaż
> też
>
> Czekam na dalsze wypowiedzi...

Dlatego pytam się co robić. Bo na dzicz w obecności gości nie pozwolę, a PInek
zachowuje się niegrzecznie.
Kończy się :moim zdenerwowaniem,krzykami.
Zawsze uprzedzam go- dzisiaj ktoś przyjeżdża czy mógłbyś pobawić się,porysowac
obejrzeć bajkę u siebie.Ok możesz na chwilę wejść, pogadać, poczęstować
ciasteczkiem.
Nie zamykam bewzględnie lecz _0graniczam_to jednak nic nie daje.

O alkohol(bo jakos ten element wyszedł na główne miejsce) też nie chodzi.
Popijamy alkohol w obecności dziecka(ale nie upijamy się) więc wszystko jest
kulturalnie.Uprzedzam-informuję o szkodliwości picia..bo znajć usenet zaraz
wyjdę na alkoholiczkę.

Rozmawiamy...i jak to już napisałam nie są to rozmowy do słuchania dla 6
letniego młodzieńca.Jest to jakiś sposób na odreagowanie po tygodniowej
"jeździe" w pracy.
Ktoś napisze - to gadajcie o czymś innym( bo dziecko się kręci)
Nie mogę czekać aż uśnie bo on potrafi wytrzymać nawet do 1 w nocy, wiadomo
goście też są ograniczeni czasowo.

może ja mam złe podejście do sprawy i tutaj szukam porady.

pozdr.Pasik