Re: O znęcaniu się nad dziećmi.... [Było: Re: Dorośli(imprezki) i dzieci...]

From: puchaty <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: O znęcaniu się nad dziećmi.... [Było: Re: Dorośli(imprezki) i
dzieci...]
Date: Fri, 20 Jan 2006 15:28:17 +0100

Dnia Fri, 20 Jan 2006 08:21:59 -0600, Iwon(k)a napisał(a):

> nie. chodzi o zainteresowanie. zwykle kiedy jestes z dzieckiem
> w domu i sie nim zajmujesz, to kiedy ono ciebie potrzebujesz
> masz dla niego czas, kiedy sa goscie srednio go masz.

Tyle że życie już takie jest, że nie zawsze każdy ma dla każdego czas i
jest pełen zainteresowania. Jeśli nie zdarza się to zbyt często, to
sytuacja, w której mówi się przychodzącemu po raz 10-ty dziecku "a teraz
dzieci idą do swojego pokoju ponieważ dorośli rozmawiają" wydaje mi się
właściwym przygotowaniem do życia w społeczeństwie.

puchaty