Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)

Data: 2010-09-16 02:20:23
Temat: Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
Od: glob <r...@g...com>

Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
Wiadomość: Pamiętasz komunizm jak medycyna działała w ramach
ideologii? Ludzie do tej pory boją się psychiatrów, bo niedosyć, że
psychiatria traktowała pacjentów przedmiotowo, to do tego jeszcze
wchodziła ideologia komunistyczna, ludzie do tej pory mają uraz i są
przerażeni. No to teraz Medycyna służy nowej chorej ideologii, czyli
katolicyzmowi i mamy masakrę pacjentów, zachowań bez liku , dla
których pacjent jest śmieciem, bo ten pacjent ideologicznie ponownie
został uprzedmiotowiowiony.
I to jest zaraźliwe po wszystkich dziedzinach, ja do tej pory nie mogę
zrozumieć, dlaczego za komuny miałem większość diagnoz dobrze
postawionych, a teraz jak idę do lekarza, to od razu idę do
kilku[ chodzę prywatnie]. Jak mi ostatnio przepisał krople do oczu, to
mało nie oślepłem i tak trzech okulistów nie wiedziało co mi jest. A
dopiero farmaceutka, znajoma z apteki dała mi Dikortinew i w ciągu 4
dni mi przeszło.