Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> BTW na psychologii też dostałam plonka od XL

To ona niedlugo sama ze soba juz tylko bedzie gadac.
I.

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> Ja np. dzisiaj żadnego postu Endera nie widzę

Niewiele tracisz.
I.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 15:42:48 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> czynności samoobsługowe, rozwój mowy, czynności intelektualne, które
> dzieci stosują w poznawaniu i rozumieniu siebie, pytania o zdrowie i
> sprawność fizyczną, bezpieczeństwo własne i innych, wychowanie przez
> sztukę, rozwój umysłowy poprzez zabawy konstrukcyjne, budzenie
> zainteresowań technicznych, edukacja matematyczna, gotowość do nauki
> pisania i czytania, pytania o rodzinę, obywatela, patriotę.
>
> Diagnoza ma skalę ocen od 1 do 5 : gdzie 1 - niski poziom, 5 - wysoki
> poziom.
> Na koniec jest opinia opisowa wychowawcy.

No, to widzę, że od czasów, kiedy ja sama byłam badana jako dziecko przed
pójściem do 1 klasy, nic się nie zmieniło w metodologii :-)
--

Ikselka.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Niestety przypuszczam, że tendencja będzie się pogłębiać...
>
> Ja np. dzisiaj żadnego postu Endera nie widzę, a przysiągłbym że go nie
> plonkowałem :-)

Może ma jakieś zobowiązania wynikające z grafika?

> Stalker, PLONK zaczął żyć własnym życiem... żywotnym znaczy się
> przypadkiem stał

Apeluję do wszystkich o rozsądek i przemyślane rozdawanie plonków :)

--

Paulinka

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> To ona niedlugo sama ze soba juz tylko bedzie gadac.

Nie no XL ma na podorędziu paru fanów ;)

--

Paulinka

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 16:02:23 +0100, medea napisał(a):

> Ja nie przywiązuję zbytniej wago do takich ocen nauczycielek ani
> "testów". Oczywiście cieszą mnie one, ale nie popadam w przesadny
> zachwyt ani odwrotnie.

Na pewno Twoja córka jest nad wiek rezolutna, sama zauważyłam od razu,
zachwyt pań ewidentnie jest słuszny, lecz i relatywnie oparty na jej
odstawaniu wzwyż od ogólnego (czyli miernie średniego, jak sądzę) poziomu
grupy. Na pewno wiele jest tam dzieci zaniedbanych środowiskowo lub
przynajmniej takich, gdzie rodzice są dosyć/całkiem bierni (z różnych
powodów) w kwestii rozwijania w swoich dzieciach umiejętności, pracy z nimi
w domu. Po Twoim dziecku widać, że jest przyzwyczajone do bycia pod Twoim
troskliwym okiem i twórczego kontaktu, co procentuje właśnie taką różnicą
na korzyść w porównaniu z ogólnym poziomem grupy rówieśniczej.
--

Ikselka.

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ho0757$pnr$3@node2.news.atman.pl...

> Może ma jakieś zobowiązania wynikające z grafika?

> Apeluję do wszystkich o rozsądek i przemyślane rozdawanie plonków :)
>
> --
>
> Paulinka

Mogę swoje plonki użyczać co bardziej zainteresowanym - u mnie są jakieś
takie....bezużyteczne.

Ale kusicie niezłą zabawą, więc w sumie.....zobaczę...

MK

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 16:51:01 +0100, Paulinka napisał(a):

> Może ma jakieś zobowiązania wynikające z grafika?

> Apeluję do wszystkich o rozsądek i przemyślane rozdawanie plonków :)

OK, może zrewiduję po weekendzie, bo już mi doskwiera tęsknota za Stalkerem
i Redim.
:-)
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 16:51:51 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nie no XL ma na podorędziu paru fanów ;)

Spokojnie, w najgorszym wypadku zapiszę się na arabski - oni też mają grupy
dyskusyjne ;-PPP
--

Ikselka.

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> OK, może zrewiduję po weekendzie, bo już mi doskwiera tęsknota za Stalkerem
> i Redim.
> :-)

Wow! Jakie wyznanie! A to dopiero tylko kilka dni minelo chyba.
Do Stalkera - zarumieniles sie?
I.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa