Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1er40paxdcp1w.enz77er0t518$.dlg@40tude.net...

> Pierdoły.
> --
>
> Ikselka.

Wręcz przeciwnie.
Sny bywają bardzo przydatne, bo dochodzi w nich do głosu nasza
podświadomość. A ta, jak wiadomo, zbiera dużo więcej faktów, niż sobie to
uświadamiamy.
W sumie głupio marnować taką drogę do zrozumienia siebie, zrozumienia
pewnych zjawisk i czasami.... zobaczenia co się będzie działo (ale to już
zupełnie inna broszka).

MK

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aż tak się tobą nie interesuję.
Nie wiem.

Mogę tylko o skutkach i przejawach [subiektywnych] tegoż
ew. ~pogadać.

Wiem np że jesteś jakaś taka wysterowana na utożsamianie
czegoś co mógłbym nazwać kulturą emocjonalną ze słabością.

Najgorzej imho świadczy o tobie nieposkromiona skłonność
do tego zakrecania w kompletnie pozbawione spójności
i zasadności oceny rzeczywistości, których _nijak_ nie daje się
usprawiedliwić na twoją korzyść (a przynajmniej mnie się to
nie udaje).
Jeśli czegoś bezwzględnie nie znoszę, to szczególnie właśnie
czegoś takiego.

--
CB

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

No i powiedz mi, co też to jest TO COŚ?

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już zaczęłam grzebać w pamięci, jakie to ja Paulinki znam, bo być może by
> się okazało, że się już znamy. ;)))
>
> Ewa

Hah, grzeb, grzeb,,,,,,
Zobaczymy co Ci wyjdzie :-PPP

(bez żadnych podtekstów, tylko z nawiązaniem do swojego, prywatnego
"pomysłu")

MK

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Bo to sa specyficzne grupy osób, target, któy przyszedł tutaj znaleźc
> podobvnych sobie :-)
> Jak widac np tutaj.
> Ja tu oczywiscie zupełnie nie pasuję.

Oczywiście. Nie poprawiaj literówek, zrozumiałam ten subtelny jak zwykle
przekaz.

--

Paulinka

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Wiem np że jesteś jakaś taka wysterowana na utożsamianie
> czegoś co mógłbym nazwać kulturą emocjonalną ze słabością.

Co to znaczy "kultura emocjonalna ze słabością"?

> [...]
> nie udaje).
> Jeśli czegoś bezwzględnie nie znoszę, to szczególnie właśnie

Hm, zupełnie nie rozumiem. Może jakiś przykład?

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> [...]
> uświadamiamy.
> W sumie głupio marnować taką drogę do zrozumienia siebie, zrozumienia

Właśnie sobie zaczęłam czytać "Zapomniany język" Fromma. M.in. o snach
też tam jest.

> i czasami.... zobaczenia co się będzie działo (ale to już
> zupełnie inna broszka).

W taki wydźwięk snów akurat nie wierzę.

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Hah, grzeb, grzeb,,,,,,
> Zobaczymy co Ci wyjdzie :-PPP

Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to córki koleżanek. No ale one chyba
nie są jeszcze babciami. ;)

Kurczę, nie znam chyba żadnej Paulinki.

Ewa

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W taki wydźwięk snów akurat nie wierzę.
>
> Ewa

A jeśli miałabyś kilka takich "czarno na białym", to co byś z tym fantem
zrobiła?
(i to nie takich typu "samospełniająca się przepowiednia", tylko o takich
zdarzeniach, które były zupełnie niezależne od Ciebie).

I co z tym fantem zrobić, żeby nie wyjść na koszmarnego czuba?

MK

PS. (ja przypisuję je Panu B.)

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> No ale one chyba
> nie są jeszcze babciami. ;)

One tzn. koleżanki nie są babciami, a ich córki nie są dorosłe.

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> [...]
> zdarzeniach, które były zupełnie niezależne od Ciebie).
>
> I co z tym fantem zrobić, żeby nie wyjść na koszmarnego czuba?

Czy te sny dotyczyły czegoś bardzo istotnego?

Ja miewam czasami takie dziwne przeczucia, które potem się sprawdzają,
ale dotyczą jakichś małych spraw, np. potrafię dokładnie przewidzieć po
krótkiej obserwacji, co zrobi za chwilę jakiś człowiek; albo że coś się
wydarzy.

> PS. (ja przypisuję je Panu B.)

Może tak jest.

Ewa

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa