Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

O coś innego niejako.
Tam było o twojej "zakręcającej" skłonności mentalnej,
a tu o emocjach.

--
CB

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

Ok, tego nie rozumiem właśnie. To poniższe to wyjaśnienie,
czy jeszcze o co innego chodzi?

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 12:44:51 +0100, zażółcony napisał(a):

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ... a tymczasem wczoraj w łóżku totalna porażka, zakończona
> obustronnymi fochami ... ;)))
> A ja dziś patrzę na zegarek i siezastanawiam - dzwonić już, czy jeszcze nie
> ;)
>
> Ale tego tematu nie pociągnę ... ;)

Chcesz, ja mogę, zrobię Ci psychoanalizę...
--

Ikselka.

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-marzec-10, zażółcony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> obustronnymi fochami ... ;)))
> A ja dziś patrzę na zegarek i siezastanawiam - dzwonić już, czy jeszcze nie

i tu dopiero nie wiadomo co powiedzieć :)

--

naikoon ruotsalainen lätkäpeluri sinua umpihangessa!

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odnoszę wrażenie, że cię rozumiem. :)

Ewa _chyba_ kisi swoje emocje, a później przemyca mimochodem
ten kompościk jakoś tak ni z gruszki ni z pietruszki nieraz.
Notabene niektórzy faceci też tak chętnie robią. ;)

Natomiast cenię w Ewce jej zaufanie do wiedzy i intelektu.

Emocjonalnie ktoś taki jak P jest dla mnie znacznie bardziej czytelny,
przekonywający i atrakcyjny.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...]
Natomiast co do stanu emocjonalnego, to znajduję u niej coraz częściej
bardzo przyjemną dla mnie powściągliwość.
Jest chyba kompletnym przeciwieństwem P, której emocjonalność jest
bardzo silna i tak pewnie atrakcyjna dla ciebie.
Nie powiem, faktycznie miała ona pewien magnetyzm, jednak znacznie
częściej epatowała negatywnymi emocjami niż przyjemnymi i to stało się
już nudne.
Powściągliwość Ewy w emocjach natomiast nie ma chyba jak się
przeterminować, przy czym dzięki niej IMO jej wypowiedzi znacznie
nabrały treści i są po prostu dużo bardziej interesujące.

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie jestem pewien Ewa, bo jak dla mnie jesteś jakaś bardzo
> niekobieca.

To był żarcik, CB.

W tym masz trochę racji - brakuje mi pewnych typowych dla kobiet cech,
czy zachowań. A co Ty zauważasz, jaką różnicę?

> Np jeśli oczekiwałabyś ode mnie potwierdzenia, ze jesteś atrakcyjna
> dla mężczyzn (ogólnie), to byłby z tym duży problem. ;)

OK, przyjmijmy że nie jestem atrakcyjna, tylko właściwie dlaczego Ci to
przeszkadza?

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Wydaje mi się, że Ewa uwikłała się jakoś w pewnego rodzaju
> 'luźne' teksty o niczym, o co przecież była już tu całą awantura.
> Owe tekst miały nawet świadczyć przecież nawet o wysoko rozwiniętej
> wyobraźni werbalnej, jednak poza wyobraźnią były praktycznie jałowe w
> treści.

A ja myślę, że są rozmowy "na serio" i "na żarty", nie trzeba być cały
czas cholernie poważnym. Czasami dopada mnie głupawka lub po prostu chęć
pogadania o niczym.

> Powściągliwość Ewy w emocjach natomiast nie ma chyba jak się
> przeterminować, przy czym dzięki niej IMO jej wypowiedzi znacznie
> nabrały treści i są po prostu dużo bardziej interesujące.

Chyba gdzieś chwilę wcześniej zarzuciłeś mi brak myślenia.

> Sorry, Ewa, że Ciebie tak obgaduję w osobie trzeciej, ale obecnie
> generalnie z dużą przyjemność Ciebie czytam i mam nadzieję, że nie
> zasugerujesz się jakoś zachowawczo opinią cbneta ;-)

Nie spodziewałam się takiej pozytywnej opinii z Twojej strony, prawdę
mówiąc. Jeśli chodzi o opinie cbneta, to chyba już trochę na nie
oziębłam, a właściwie biorąc pod uwagę moją ogólną oziębłość, powinnam
napisać, że zmarzłam. ;)

Ewa

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim nie sądzę, aby akurat TO mi przeszkadzało.

Jaką różnicę?
Nie zastanawiałem się nad tym.

Ale zastanawiałem się nad czymś innym i wychodzi mi, że ty
chyba wstydzisz się tego iż cokolwiek czujesz, przynajmniej
w relacjach z osobami dorosłymi.
Tak, tak, to musi być raczej na 90% to. ;)

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 14:30:05 +0100, medea napisał(a):

> A ja myślę, że są rozmowy "na serio" i "na żarty", nie trzeba być cały
> czas cholernie poważnym. Czasami dopada mnie głupawka lub po prostu chęć
> pogadania o niczym.

Raczej nigdy taka nie jesteś - jesteś cały czas na baczność, to jest
właśnie w Tobie nienaturalne lub jesli jest naturalne, świadczy o
wewnętrznym spięciu, powodów nie dociekam.
--

Ikselka.

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Raczej nigdy taka nie jesteś

A na jakiej podstawie sądzisz, że NIGDY? No no...

Ewa

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 15:00:16 +0100, medea napisał(a):

> A na jakiej podstawie sądzisz, że NIGDY? No no...
>
> Ewa

Na podstawie wszystkiego, co piszesz tutaj sądzę, że tutaj nigdy taka nie
jesteś.
A jesli w realu bywasz, to po co tutaj pozujesz?
--

Ikselka.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa