Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 20:37:51 +0100, zażółcony napisał(a):

> Cali z ognia nie robią na końcu takich wodnistych emotek :)
> Cały z ognia(prawie) to jest glob, jak się rozpali.

Uhmmm, powiem kilka razy "katol" i to już będzie to, nie?
--

Ikselka.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Myślę, że jakieś elementy ognia w sobie też noszę. Nie określiłabym
> siebie w całości jako ziemi. Raczej.

> Jeśli jestem ziemią, to raczej taką wypracowaną. Chyba. Jakoś nie do
> końca rozumiem ten podział i nie przemawiają do mnie za bardzo te
> żywioły, dlatego trudno mi się przy ich wykorzystaniu określić.

A tu się przypnę, bo nie chce mi się szukać tamtego wątku. Pisałam o
szoku i zaskoczeniu przy spotkaniu w realu. Myślę, że czułabyś się przy
mnie swobodnie. Nie spotkałam jeszcze osoby w swoim życiu, która czułaby
się przy mnie zasznurowana (ukradłam z Twojej rozmowy z XL). :)

--

Paulinka

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-23 20:31, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

owse_thread/thread/2f776d49642f0726/98f20d91e5340c0a
#

> A ile nawyskakiwało tam qrczaków. Musi Wielkanoc nadchodzi.

Ano musi :)
--

Paulinka

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No przecież mną się chyba aż tak nie przejmuj/ą/esz, no nie mów :-)
> :-D

Nie, aż tak się nie przejmuję. Jednak przy takich osobach, które
wszystko naokoło krytykują i oceniają czuję się szczególnie spięta i pod
tym względem chyba nie różnię się zbytnio od innych.
Generalnie to prawda, że noszę coś w rodzaju pancerza, za który
wpuszczam zwykle tylko osoby z wyjątkowo dużym poziomem akceptacji.
Tylko takie mają szanse zostać moimi przyjaciółmi.

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> "Dobrze żebyś sobie chociaż odrobinę zdała sprawę z tego, jak możesz
> działać na ludzi."
>
> :-)

Tak, właśnie tak jak napisałam w poście przed momentem - nadmierna
krytyka sprawia, że ludzie się spinają i np. nie mają ochoty na otwartość.

Ewa

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 21:24:52 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> wpuszczam zwykle tylko osoby z wyjątkowo dużym poziomem akceptacji.
> Tylko takie mają szanse zostać moimi przyjaciółmi.

No cóż, czyli wystarczy tylko Cię akceptować od a do z - i już się jest
przyjacielem. Fajnie, masz pewnie roje przyjaciół ;-P

--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 21:26:57 +0100, medea napisał(a):

> Tak, właśnie tak jak napisałam w poście przed momentem - nadmierna
> krytyka sprawia, że ludzie się spinają i np. nie mają ochoty na otwartość.
>
> Ewa

Jak widzisz ja się nie spinam. Mam dostatecznie silne poczucie własnej
wartości, abym się spinała na byle krytykę.
--

Ikselka.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jak widzisz ja się nie spinam. Mam dostatecznie silne poczucie własnej
> wartości, abym się spinała na byle krytykę.

Szczególnie zagoniona do ringu pod wpływem konstruktywnej krytyki i
wyzywająca innych bokserów od głupich cip, zamiast zrobić gardę w
postaci argumentów.

--

Paulinka

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Natomiast cenię w Ewce jej zaufanie do wiedzy i intelektu.

To tym bardziej cenna przypadłość, że dość rzadko spotykana u multikretynek.

Ewa

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 21:24, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

owse_thread/thread/2f776d49642f0726/98f20d91e5340c0a
#

> Ano musi :)

BTW onego czasu to się człek napisał a naprodukował. A teraz jakoś
motywacja siadła oj siadła.

Qra

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa