Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Prawy sierpowy, zawsze lewym można dać na odlew ;)

Albo z liścia, w końcu wiosna idzie. ;-)

Ewa

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 21:49:36 +0100, medea napisał(a):

> Ty w takich sytuacjach ujadasz

Czy ja Tobie wymyślam od wizgu?

> i też się zamykasz, ale na sensowne
> argumenty. Czy to jest to poczucie własnej wartości?

Na sensowne, jak piszesz, nie zamykam się. Tylko na wizg.
--

Ikselka.

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Pomyliłeś się: jestem cała z ognia, kotuś :-)

Znalazłoby się dowód na to, że sama się określiłaś jako "ogień i woda".

Ewa

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 21:53, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Też masujesz???

Qra

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-23 21:49, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

owse_thread/thread/2f776d49642f0726/98f20d91e5340c0a
#

> Własnej. Problem w tym, że własnej.

Moja własna przesada mi mówi, ze jestem za brzydka na takie spektakle.

--

Paulinka

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Brak akceptacji.

Ja Ciebie akceptuję w pełni. Serio. :)

Ewa

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 21:57:59 +0100, cbnet napisał(a):

> I jeszcze jedno: kiedyś opisywałaś swoją córkę i odniosłem wrażenie,
> że jest niezwykłym dzieckiem.

I oto złoty kluczyk do każdej kobiety :-)
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 21:59:04 +0100, medea napisał(a):

> Nie potrzebuję aż tylu. Za bardzo się angażuję, nie wydoliłabym
> emocjonalnie. ;-P
>
> Ewa

No, ale masz samych zachwyconych Tobą, nie?
:-)
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 21:59:42 +0100, Paulinka napisał(a):

> To po co dyskutujesz z tymi niepoważnymi?

Parytety.
--

Ikselka.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Albo z liścia, w końcu wiosna idzie. ;-)

Raczej z krokusa mało Ci u nas we wrocku? BTW fajny pomysł Dudkiewicza i
ekipy jego.
--

Paulinka

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa