Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 22:35, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Umów się z facetem, może to jest to. [...].
> --
> Paulinka wolno mi w kf siedzę

Sprawdźmy, czy ja też.

Qra

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-23 22:27, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Jutro przyjdzie Ender i go krew zaleje.

Chyba już tu jest, ale nie wie jeszcze, co go czeka.

A tak w ogóle to musiałam monitor czyścić.

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ciekawe, ze nie trzymasz się z dala od takich opiniodawców określających
> Ciebie kretynkami czy idiotkami.
> Wiesz chociaż czemu tak robisz?
> Nie znasz swojej wartości i myślisz, że zasłużyłaś na taką opinię,
> nie bardzo wiesz, jak sobie z tym poradzić czy coś innego ciągnie Ciebie
> do takich rozmówców?

Wiesz, generalnie CB ma dużo fajnych spostrzeżeń, więc byłam ciekawa, co
w tym jest. A powinnam uciekać?

Ja myślę, że jest wręcz przeciwnie - to mechanizmy obronne wywołane
brakiem poczucia wartości na jakimś polu każą nam uciekać od pewnych
rzeczy (tu: opinii, opniodawców). Na tym polu, na którym jesteśmy siebie
w miarę pewni, nie czujemy aż takiego zagrożenia, żeby te mechanizmy
uruchamiać. Nie sądzisz?

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Udajesz: we Wrocku się po prostu czerwieniłaś.

Sugerujesz, że powinnam kazać się sobie zarumienić?

Ewa

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 22:58:56 +0100, medea napisał(a):

> Sugerujesz, że powinnam kazać się sobie zarumienić?
>
> Ewa

No wiesz, emocje można zawsze przetworzyć na ciepło, jak się nie ma na co.
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 22:56:25 +0100, medea napisał(a):

> Wiesz, generalnie CB ma dużo fajnych spostrzeżeń,

3-)
--

Ikselka.

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No widzisz, a pisałeś że to ja stawiam dzieci pod kloszem broniąc
im poznawać jak to jest funkcjonować w społeczeństwie...
tymczasem to twoja pewna istotna skłonność.

Dlaczego chcesz zabraniać dziecku pewnego doświadczenia skutków
działań podejmowanych w sytuacji pewnej konfrontacji?
To bez sensu IMHO.
To byłoby dla niego pouczające i jeśli nie utraci w tym wsparcia
rodziców - cenne.

Inna sprawa: chciałbyś u innych wyrównywać do swojego poziomu
niechęć do emocji.
To duży błąd, jak dla mnie.
Pozwól kobiecie funkcjonować po kobiecemu. ;)

Co do mnie: nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.
Nawet gdybym znał odpowiedź. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...] gdyby stawką było
czyjeś oczekiwanie, czy ryzyko przykrości, jak w przypadku córki brata,
to na to raczej bym nie pozwolił.
Które postępowanie jest lepsze, powściągliwe czy emocjonalnie czytelne?
Spójrz na takie kryterium.
Wchodzimy wszyscy do nowego środowiska - np. psp.
Ewa bez trudu się aklimatyzuje i zdobywa sympatię, szacunek i lojalność
innych.
U mnie jest gorzej, ponieważ świadomie i z premedytacją zlekceważyłem te
wartości choć być może kogoś bym znalazł.
A jak to jest u ciebie?
Znalazłbyś tutaj kogoś lojalnego czy masz to gdzieś i/lub robisz
świadomie raczej tak, żeby nikt taki się nie znalazł?

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważ zatem ile musiałem się napracować, abyś się w końcu
jakoś z tym pogodziła.
I piszę to bez złośliwości. :)

W moim odbiorze lepiej wypadasz z pewnego dystansu.
Powaga.

--
CB

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

OK, przecież nie musisz być moim przyjacielem, już się z tym dawno
pogodziłam. ;)

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> I nie wiem jak ty, ale ja cholera zmieniam tą swoją tż w mentalnego
> faceta, wyjątkowo ustanawiając precedensy tam, gdzie chce być kobietą.

Jeżeli potrafiłbyś jeszcze, to myślę, że dobrze byś zrobił, gdybyś
powstrzymał ten proces.

Ewa

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 23:03:17 +0100, Ender napisał(a):

> Tak jak pisałaś, zamykasz się na pewne opinie czy postawy i jedyne co
> osiągniesz, to raczej tylko lepsze zamknięcie, ponieważ ewentualne
> spostrzeżenia tych innych będą miały dla ciebie raczej wątpliwą wartość
> poznawczą i wiarygodność.
> Tak jak Twoje dla tych opiniodawców z tych samych powodów.
> ENder

Dokładnie.
--

Ikselka.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa