Protestuje!!!

1. Data: 2002-01-18 19:44:52

Temat: Protestuje!!!
Od: <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Protestuje!
Wcale nie podobaja mi sie zmiany jakie zaszly na tej grupie. Brakuje mi postow
Mechci i Krysi. Z ogromna chcecie poczytam znowu o mielonych Mechi i o wielu
innych ciekawych sprawach. Dlatego tez od razu mi sie lepiej zrobilo, jak
zobaczylam posta od Kasi Nowak o kichaniu ... Tojest wlasnie urok tej grupy!
Moze fakt postow jest mniej, ale moim zdaniem grupa stracila w ten sposob wiele
na swej urodzie.Wiem, wiem chat jest chat, ale to nie to samo!
Pozdrawiam wszystkich bardzo goraco!
Marta

1. Data: 2002-01-18 19:46:50

Temat: Re: Protestuje!!!
Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wiele
> na swej urodzie.Wiem, wiem chat jest chat, ale to nie to samo!

Mi teZ siE to wcale nie podoba.
KRYSIA, MECHCIA WRACAJCIE!!!!

--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-01-18 19:53:28

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Protestuje!
> Wcale nie podobaja mi sie zmiany jakie zaszly na tej grupie. Brakuje mi postow
> Mechci i Krysi.

hmmm...
Czyżbym o czymś nie wiedział?

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

1. Data: 2002-01-18 20:07:16

Temat: Re: Protestuje!!! OT
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mi
[...]
> Mi teZ siE to wcale nie podoba.
> KRYSIA, MECHCIA WRACAJCIE!!!!
A po co? Znowu będą trąbić o dupie Maryny. ;-)))
Mechcia niech najpierw przetestuje 400 przepisów na racuchy zanim się
odezwie a Krysia T. [starannie opakowana] niech zrobi generalny remont w
Cafe za Słupem.
Im dłużej będą to robić tym większa korzyść dla grupy.
Czyli nudy na pudy. >8-O
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-01-18 20:09:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm...
> Czyżbym o czymś nie wiedział?
>
> --
> Konrad J. Brywczyński
> Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

Piętnuję cię rozpalonym żelazem w samo [...] za to, ze nie wiesz.

pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-01-18 20:11:38

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jan 2002 21:07:16 +0100, "Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

>A po co? Znowu będą trąbić o dupie Maryny. ;-)))

... to calkiem smakowity temat , nie sadzisz???

> [...]
>Cafe za Słupem.
>Im dłużej będą to robić tym większa korzyść dla grupy.

samobojca albo pijany...

>Czyli nudy na pudy. >8-O
>pozdr. Jerzy

i tu sie zgadzam , prawie zasnalem ....
;->>>>>

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-01-18 20:20:05

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Piętnuję cię rozpalonym żelazem w samo [...] za to, ze nie wiesz.

No dobra, dobra. Przyznaję się. Ktoś mi wytłumaczy albo poda
stosowny MID? Nie mam siły śledzić każdej wiadomości na tej
grupie.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2002-01-18 20:49:54

Od: <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra, dobra. Przyznaję się. Ktoś mi wytłumaczy albo poda
> stosowny MID? Nie mam siły śledzić każdej wiadomości na tej
> grupie.

No to moze ja Ci troche rozjasnie sytuacje. Dziewczyny przestaly tak aktywnie
udzielac sie na grupie, po tym, jak pojawilo sie troche postow, ze jest za duzo
listow w sumie o niczym i ze nie od tego jest ta grupa. I to mniej wiecej
tyle :)
A ja tam swoje wiem i mi ich brakuje!!!
Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2002-01-18 20:54:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra, dobra. Przyznaję się. Ktoś mi wytłumaczy albo poda
> stosowny MID? Nie mam siły śledzić każdej wiadomości na tej
> grupie.
I o to właśnie rozpętała się burza w szklance wody.
A wystarczyłoby przestrzegać dwóch zasad:
1. Przepis na:
2. OT
wpisywanych w nagłówku czyli temacie.
;-)))
pozdr. Jerzy
PS
Inna propozycja to utopić "ktosia" w ... i wodę spuścić.
A tak naprawdę to w kuchni i seks można uprawiać.
;-)))

1. Data: 2002-01-18 20:55:51

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiele
> na swej urodzie.Wiem, wiem chat jest chat, ale to nie to samo!

No a mnie sie glupio zrobilam i przeprosilam ze pisalam o kichaniu bo sie
post pojawil ze ja specjalnie tak robie, zeby....prowokowac:-(((
Kaska

Tort makowo-orzechowy, troszeczke zza słupa
buraki
Witam po przerwie!
kuskus
i przepraszam za posta o kichaniu