Pyszny biały ser.

61. Data: 2017-05-19 11:10:36

Temat: Re: [OT] Re: Pyszny biały ser.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:
> Istnieje taka klapa na sedes 2w1
> Bez przeszkód można dokonać defekacji a potem posłuchać dobrej
> relaksacyjnej muzyki podczas higienizacji..
> http://bidety.pl/bidety-i-toalety/details/30/luksuso
wy-bidet-elektroniczny-q-7700-z-pilotem#tab=1

Przynajmniej TEN pilot może być przez chwilę czysty, jeśli zaprowadzą to w
hotelach. Problem jednak zaraz powróci - gdy ktoś z zasady rąk niemyjący
"po" - użyje go pierwszy raz 3333-)

62. Data: 2017-05-19 12:45:50

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 10:49, Ikselka pisze:

wy-bidet-elektroniczny-q-7700-z-pilotem#tab=1

> Znamy. Nie kupimy, bo z takiej elektroniki ukryta kamerka może cyknąć
> nagranie i do neta wysłać dla hakera - i będzie straszny zonk 33333333-D

A ja myślałem że powodem jest rozmiar. Zmieści się M, S z trudem a XL ?
Chyba ze na zamówienie :)
pozdr
Stefan

63. Data: 2017-05-19 13:31:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

wy-bidet-elektroniczny-q-7700-z-pilotem#tab=1

> A ja myślałem że powodem jest rozmiar. Zmieści się M, S z trudem a XL ?
> Chyba ze na zamówienie :)

Skąd wiesz, jaki jest czyj rozmiar?

64. Data: 2017-05-19 14:23:46

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 13:31, Ikselka pisze:

wy-bidet-elektroniczny-q-7700-z-pilotem#tab=1

> Skąd wiesz, jaki jest czyj rozmiar?

Bo jak mam czas to se siedzę i myślę. Jak nie mam czasu to tylko siedzę...
:)
pozdr
Stefan

65. Data: 2017-05-19 14:45:18

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"stefan" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]

"mój dermatolog" - jaja...

wy-bidet-elektroniczny-q-7700-z-pilotem#tab=1

> Bo jak mam czas to se siedzę i myślę. Jak nie mam czasu to tylko siedzę...
> :)

:-)))))

66. Data: 2017-05-19 17:28:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

wy-bidet-elektroniczny-q-7700-z-pilotem#tab=1

> Bo jak mam czas to se siedzę i myślę. Jak nie mam czasu to tylko siedzę...
> :)

I broda rośnie Twoim żarcikom. W przeciwieństwie do rozmiaru... obuwia.
Musisz być ostatnio bardzo zajęty...

67. Data: 2017-05-19 19:24:14

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 17:28, Ikselka pisze:

wy-bidet-elektroniczny-q-7700-z-pilotem#tab=1

> I broda rośnie Twoim żarcikom. W przeciwieństwie do rozmiaru... obuwia.
> Musisz być ostatnio bardzo zajęty...

Jak siedziałem, to wymyślili żebym został politykiem - jak wielu kumpli
z Baru Pod Płachtą na krakowskich Błoniach...
Ale myślałem za bardzo... I dlatego mam o nich takie zdanie jak mam.
pozdr
Stefan

68. Data: 2017-05-19 23:58:25

Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

69. Data: 2017-05-20 09:38:54

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 23:58, Roman Rogóż pisze:

wy-bidet-elektroniczny-q-7700-z-pilotem#tab=1

on najpierw miał być bez dachu, potem rozwiesili na tymczasem plandekę
żeby deszczyk nie padał do kufli a dopiero potem zrobili lekką nawet
bardzo lekką blaszana konstrukcję...
Ale wtedy tam bywałem tylko po przyjeździe do miasta :) (jeśli sił
starczyło, oblecieć ,,Pod strzelnicą", ,,U żyda", "Barcelonę" "Bar na
Stawach" ,,kolorowa","Lajkonik", ,,Baryłeczka ,,, ,,Jubilat", " U
Warszawianek"."Balaton","Barburka", ,,Pasieka" "Noworola" Myśliwską -
piwo lali od 6 rano) to jednak kondycję trzeba było mieć)
pozdr
Stefan

70. Data: 2017-05-20 11:09:45

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan wspomina:

> [...]
> "U Warszawianek". "Balaton", "Barburka", "Pasieka" "Noworola"
> Myśliwską - piwo lali od 6 rano) to jednak kondycję trzeba było mieć)

Naliczyłem czternaście.

-- Jednym słowem -- mówił dalej nieszczęśliwy podwładny pana naczelnika,
który tak wspaniale obchodził imieniny -- gdyśmy absolwowali z tuzin
tych speluneczek, zauważyliśmy, że pan naczelnik nam się gdzieś
zapodział, pomimo że uwiązaliśmy go na szpagacie i wodziliśmy z sobą
jak pieska. Więc gdy nam zginął, poszliśmy go szukać, a przy tym
szukaniu poginęliśmy sobie nawzajem, aż wreszcie sam jeden znalazłem
się w nocnym lokalu na Vinohradach, a był to lokal przyzwoity, gdzie
piłem jakiś likier prosto z butelki. Co później jeszcze robiłem, tego
już nie pamiętam, wiem tylko tyle, że już w komisariacie, gdy zostałem
tutaj przyprowadzony, obaj policjanci, co mnie przyprowadzili, składali
raport, że się upiłem, że się zachowywałem niemoralnie, że pobiłem
pewną damę, że scyzorykiem porznąłem czyjś kapelusz, który zdjąłem z
wieszaka, rozpędziłem damską kapelę, oskarżyłem publicznie oberkelnera,
że ukradł mi dwadzieścia koron, przetrąciłem marmurową płytę stołu,
przy którym siedziałem, i rozmyślnie naplułem w czarną kawę pewnemu
panu, który siedział przy sąsiednim stole. Więcej nic nie zrobiłem,
a przynajmniej nie mogą sobie przypomnieć, abym zrobił jeszcze coś
takiego. I proszę mi wierzyć, że jestem taki porządny, inteligentny
człowiek, który nie myśli o niczym innym, tylko o swojej rodzinie.
Co pan na to wszystko powie? Przecież ja nie jestem żaden awanturnik.

Jarek

--
-- A powinno być dwanaście -- rzekł Szwejk popiwszy piwa.
-- Dlaczego sądzi pan, że dwanaście? -- zapytał Bretschneider.

Łosoś po ikselsku.
Niby nic, a cieszy :-))
Gołąbki w liściach botwinki
Kasza jaglana - jakieś proste przepisy?
Papryczki jalape?o nadziewane kremem serowym