Re: [OT] Re: Stek

From: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: [OT] Re: Stek
Date: Sat, 11 Mar 2006 17:39:45 +0100
<duqceb$aid$1@nemesis.news.tpi.pl> <duqh7e$p8n$1@nemesis.news.tpi.pl>
<durdsr$auk$1@nemesis.news.tpi.pl> <durhu4$ps1$1@nemesis.news.tpi.pl>
<7574236421$20060310224029@ewcia.kloups>
<dusvqv$icj$1@nemesis.news.tpi.pl>
<7925583649$20060310235246@ewcia.kloups>
<dut1i6$8uf$1@atlantis.news.tpi.pl>
<4553153794$20060311004912@ewcia.kloups>
<duuf71$d8p$1@nemesis.news.tpi.pl>
<3824568259$20060311134700@ewcia.kloups>
<duuk6d$ol5$1@nemesis.news.tpi.pl>

Le samedi 11 mars 2006 ŕ 14:42:05, dans <duuk6d$ol5$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Ależ litrówki nie mają nic wspólnego z polskimi znakami. I nie zarzucam
> Ci tego, że niekorzystasz z polskich znaków.

> A tego nie rozumiem.

Zrob taki experyment : wlacz sobie korektor angielskiego, i napisz
tekst po polsku bez polskich czcionek. Wszystko bedziesz mial
oczywiscie podkreslone na czerwono, i bedziesz zdezorientowany brakiem
ogonkow. Zapisz tekst, wylacz korektor i sprawdz ile zrobiles literowek...

> Nie żartowałem z Ciebie tylko _do_ Ciebie. A już na pewno nie używałem
> inwektyw.

Oki, wiec proponuje po prostu EOT na ten temat

> Powiedz lepiej, co tam dziś pichcisz albo podpowiedz co zrobić z wołowej
> polędwicy. Steków mam na razie dość ;-)

Albo carpaccio (ale troche szkoda, bo carpaccio wychodzi tez z mniej
szlachetnych kawalkow wolowiny), albo fondue. Oba uwielbiam :)

Ewcia

--
Niesz