znikam z forum na około rok

41. Data: 2014-07-21 15:32:57

Temat: Re: OT Re: znikam z forum na około rok
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Ty tak, ale google może mieć ze stylem kłopot.

Z gruntem też.

Jarek

--
Grunt to ziemia, a ziemia to grunt
Szpunt to korek, a korek to szpunt.

42. Data: 2014-07-21 18:31:59

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otototo, kwintesencja!
> Dodać jeszcze należy - co tu kryć - siłę przyzwyczajenia.

Czyli już nie namiętność...

43. Data: 2014-07-21 19:01:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-21 18:31, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-07-21 14:48, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Czyli już nie namiętność...

Po tylu latach namiętność? Pani Qra to musi jakaś romantyczka.

Ewa

44. Data: 2014-07-21 19:08:57

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Po tylu latach namiętność? Pani Qra to musi jakaś romantyczka.

Wymiętość i reumatyczność -- to by było najgorsze.

--
Jarek

45. Data: 2014-07-21 19:20:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wymiętość i reumatyczność -- to by było najgorsze.

Najgorsza byłaby zrzędliwość.

Ewa

46. Data: 2014-07-21 19:21:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jul 2014 19:08:57 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Wymiętość i reumatyczność -- to by było najgorsze.

Najgorsza jest sama tyczność. Może i samo-tyczność też...

"Rozkwitają. Milczą pośród liści.
W kij związane lub pną się na kratę...
Dekoracje? Jeńcy? Statyści?
Łatwo chwalić kwiaty,
Lecz być kwiatem?... "

47. Data: 2014-07-21 19:33:46

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Najgorsza byłaby zrzędliwość.

W tym przypadku raczej grzędliwość.

--
Jarek

48. Data: 2014-07-21 20:09:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-21 19:33, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

No wiecie Państwo, starość nie radość.

Q zwymnięta i zgrzędliwa

49. Data: 2014-07-21 20:19:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora