OT antytrollowa pomoc

31. Data: 2010-01-08 20:58:23

Temat: Re: OT antytrollowa pomoc
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 08-styczeń-10, gdy Nagash wymamrotał:

z życia :)
tutaj pożyteczne instrukcje są:
http://krzaczory.pl/

--

sygnaturka zastępcza

32. Data: 2010-01-08 21:03:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Tylko że ten Oddział to już zajęty jest.

Ale tylko przez muzyków, a nie przez psycholi. ;)

Ewa

33. Data: 2010-01-08 21:07:59

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Tylko że ten Oddział to już zajęty jest.

http://matq.wrzuta.pl/audio/7CA4C25rBAl/oddzial_zamk
niety_-_oddzial_juz_zamkniety_jest

--

Paulinka

34. Data: 2010-01-08 21:18:40

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
> Nagash pisze:

[......]
> Nie przesadzaj kolego, jak zmieni IP to jego post wjedzie ci tylko raz,
> przy czym zawsze możesz ustawić w filtrze 'lub' zamiast 'i'.

Wjedzie min. raz to pewne. I żaden filtr typu "blokuj wymienionych" go nie
zatrzyma. Dlatego napisałem, że taka dywersja może zająć sporo czasu i
kosztować nieco pracy. Wyłącznie filtry typu "wpuszczaj wymienionych" mogą
go zatrzymać.

> Każdy troll jest przywiązany do swojej wirtualnej tożsamości,
> która zawiera przecież cały bagaż jego 'osiągnięć'.
> ENder

Nie każdy. Istnieją np. tacy, których celem nadrzędnym i jedynym jest
rozwalanie forów i grup internetowych. Piszą takie rzeczy, że grupa/forum
zostaje albo zamknięte albo zmoderowane.

35. Data: 2010-01-08 21:24:59

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[..........]
> A jakie rzeczy?
> Czy masz może jakieś przykłady, albo linki do nich?
> ENder

Wybacz ale nie podam ani przykładu ani linku. Im mniej trolle przedszkolaki
wiedzą tym większe szanse, że do podstawówki nie pójdą.

36. Data: 2010-01-08 21:41:19

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nagash pisze:
[.......]
> To tak jak w tym dowcipie, gdzie dwie muchy siedzą na gównie, jedna
> pierdnęła, a druga mówi: no wiesz ? przy jedzeniu?
> Otwórz lepiej oczy, bo tej grupie już nic nie zaszkodzi.
> Dziś miałeś przykład przecież podręcznikowego trola prawuska, czy
> panslavisty, jak ten pojeb tam się nazywa.
> ENder

Owszem, może jeszcze zaszkodzić. Czytając archiwa dokopałem się do na prawdę
mrocznych okresów. Zobacz np. tutaj: http://tinyurl.com/yd6s679 . Miałem
cholera nie dawać linków ale dam :)

37. Data: 2010-01-08 22:00:04

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 08-styczeń-10, gdy Ender wymamrotał:

> [...]
> Dziś miałeś przykład przecież podręcznikowego trola prawuska, czy
> panslavisty, jak ten pojeb tam się nazywa.

chciałbyś receptę na jeszcze większa rozpierduchę pimpek? :)

--

Co można zrobić z liści? Liściopusz. Marianna, lat 7.

38. Data: 2010-01-08 22:20:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 08-styczeń-10, gdy Ender wymamrotał:

> Dawaj,
> czy tylko poszczekać chciałeś za swojego superKFa?
> W sumie mocno głupi nie jesteś i stać cię na założenie grupy,
> chyba że ci miło, jak jakiś cham ubliża twoim koleżankom? ;-)
> ENder

nie, ale sprawdzam sobie w statystykach kto wchodził na mojego senderowego
bloga :)

--

jeśli chcesz opuścić trening, opuść.

39. Data: 2010-01-08 22:41:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 08-styczeń-10, gdy Ender wymamrotał:

> Aha polujesz na sendera?
> Dobrze wiedzieć.
> Oprócz ciebie pozostaje tylko jedna osoba stąd
> i ulżyło mi trochę, że to nie taki gnojek jak ty :-))
> ENder

polowanie to za dużo powiedziane.
ale owszem, zaszedłem pimpka z nagonką.

--

sygnaturka zastępcza

40. Data: 2010-01-08 22:58:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 08-styczeń-10, gdy Ender wymamrotał:

> Ach mnie?
> No to pisz do gdzieś do Azji :-))
> A poprzednia informacja i tak pozostaje aktualna.
> ENder

jak będzie trzeba, napiszę i do azji. tuchajbejowicza :)
a teraz wybacz, ale są tutaj osoby, które sprawiają, że jest sens tu
przebywać. należą do nich także te, które mają mnie w kf-ie - co ciekawe.
natomiast ty jesteś kimś, kto sprawia, że bycie tutaj zaczyna być
pozbawione tej korzyści.

to charakterystyczne, nawiasem mówiąc, że osoby najmocniej domagające się
pewnych kwestii, same są tychże kwestii pozbawione.

--

nie mam już sił by wymyślać nowe sygnaturki...

Nie mysle o zyciu po zyciu, ani wspolzyciu
Pamięci drogiego Marka Sendera
trans formacja mentalności narodowej
Edwardzie Robaku
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...