Re: [OT] c.d. moderacji

Data: 2007-03-12 23:58:37
Temat: Re: [OT] c.d. moderacji
Od: Marsjasz <m...@g...pl>

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
> Le mardi 13 mars 2007 ŕ 00:28:13, dans <et4nmc$nua$1@inews.gazeta.pl> vous écriviez
:

> Nie wiem czym jest DC, u nas (Francja) to sie pojawia w problematyce
> blogow : blogi ktore zostawily komentarze otwarte nie maja problemow o
> ktorych pisze, blogi ktore moderuja komantarze moga sie znalezc przed
> sadem, jezeli moderator nie zauwazy nielegalnych wpisow. Sluze
> referencjami, ale po francusku...
>Dosyc sie tym interesuje poniewaz zaproponowalam sie na moderatora, no
> a mieszkam we Francji, wiec tutejsze prawo mnie akurat dotyczy.
aha czyli lepiej nie moderowac ;)?
a DC to Warszawa ;)
> Moze w Polsce : we Francji obowiazuje prewo prasowe zw. "1881" :
> odpowiedzialny za publikacje jest autor *i* wydawca (wydawca jest
> nawet ciezej skazywany czasami), moderator jest uwazany za wydawce, w
> warunkach "internetowych".
wspolczuje Waszym wydawcom i moderatorom w takim razie...
wlasciciel i w Polsce moze miec problemy z faktem iz jakis kretyn
zamiesci cos niestosownego na otwartym forum...
ja sie osobiscie z tym nie zgadzam i wole wersje ze sciganiem autora...
Mars