Re: OT - sprzeczanki ;) (Re: pytanko!!!)

From: "casus" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: OT - sprzeczanki ;) (Re: pytanko!!!)
Date: Tue, 27 Apr 2004 19:25:45 +0200

> Jesli tak doskonale diagnozuje to chyba faktycznie dziwne.
> BTW - czy studentow medycyny uczy sie czegos nt. stawiania baniek czy
> lekarze tak sami z siebie je zalecaja?

Uczy sie. A dziwne dlatego, ze wlasnie diagnozuje niedoskonale.

> No dobrze, byc moze. Ale to chyba nie jest powod aby okulista mial sie
> porownywac z irydologiem.

Oczywiscie, ze nie. Bo irydologia nie jest dyscyplina medyczna i do niej nie
potrzeba dyplomow lekarza.

> To chyba Ty mylisz pojecia skoro porownujesz sie do irydologa. Tylko
> dlatego ze on tez patrzy _na_ oczy?? To tak jakby porownywac jednego
> naszego pana doktora ogolnego, ktory lubi przy osluchiwaniu kobiet
> lapac je za piersi - do ginekologa.

To Ty uzylas mojej osoby do porownania ze stomatologiem, wiec po prostu Ci
wyjasnilem Twoja niewiedze. A tematu piersi juz nie rozumiem zupelnie.

> A to ze ktos czegos nie podpisuje nie znaczy ze dziala nieetycznie jak
> dla mnie. To ze ziola potrafia dobrze dzialac na caly organizm chyba
> zle o nich nie swiadczy.
> Co do odpowiedzialnosci.Irydolog nalezacy do zwiazku irydologow
> najprawdopodobniej przed nim odpowiada...

A w jaki sposob odpowiada? Wyrzuca go ze zwiazku? Nie zartuj -
odpowiedzialnosc za swoje slowa sa bardzo wazne, nie zapominaj, ze to
dotyczy zdrowia czlowieka.

Ci

> Nie mam ochoty googlac bo inne sprawy mnie obecnie interesuja. Jesli
> Ciebie casusie i Szanowna Reszto rowniez - temat ten tak interesuje to
> sobie googlajcie i myslcie sobie co chcecie.

Szkoda, bo innym radzisz googlac, by znalezli cos, sama natomiast tego nie
zrobisz. Troche nielogiczne?:-)
A mysle sobie, co chce.

> Pozdrawiam, Sabina

casus