Re: OT - sprzeczanki ;) (Re: pytanko!!!)

From: Sabinka <s...@c...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: OT - sprzeczanki ;) (Re: pytanko!!!)
Date: Tue, 27 Apr 2004 20:51:23 +0200
Sender: g...@p...onet.pl@193.19.104.194

On Tue, 27 Apr 2004 19:25:45 +0200, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>Uczy sie. A dziwne dlatego, ze wlasnie diagnozuje niedoskonale.

Diagnozuje niedoskonale i dlatego dziwne ze nie stala sie dyscyplina
medyczna??

>Oczywiscie, ze nie. Bo irydologia nie jest dyscyplina medyczna i do niej nie
>potrzeba dyplomow lekarza.

Znaczy nie porownywales sie do irydologa... wiec nie rozumiem Twojego
wstydu... ale widze ze tak sie wstydzisz ze nie chcesz wyjasnic o co
chodzi. Trudno wiec, z mojej strony proponuje zakonczenie tego tematu,
bo to chyba przesada tyle dyskutowac publicznie nad czyims wstydem.

>A w jaki sposob odpowiada? Wyrzuca go ze zwiazku? Nie zartuj -
>odpowiedzialnosc za swoje slowa sa bardzo wazne, nie zapominaj, ze to
>dotyczy zdrowia czlowieka.

Wlasnie tak sadze - ze wyrzuca go ze zwiazku. A wlasciwie z Polskiego
Towarzystwa Irydologii i Homeopatii.
A w jaki sposob lekarze odpowiadaja za swoja dzialalnosc medyczna? I
co z tego ze podpisuja jakies oswiadczenia czy przyrzeczenia, skoro z
tego co wiem, za bledy lekarskie odpowiedzialo niewielu lekarzy.

>Szkoda, bo innym radzisz googlac, by znalezli cos, sama natomiast tego nie
>zrobisz. Troche nielogiczne?:-)

Co nielogiczne, przeciez Ty ciagle odsylasz ludzi do googli, nawet
jesli znasz odpowiedz na ich pytania. Ja odsylam do googli bo nie
rozumiem czemu mialabym kogos uswiadamiac w temacie, na ktorym malo
sie znam.

>A mysle sobie, co chce.

I chwala Ci za to :)

--