Re: Obfita miesiączka -jak pomóc ???????

Data: 2003-05-14 19:28:29
Temat: Re: Obfita miesiączka -jak pomóc ???????
Od: "Patrycja" <h...@o...pl>

Użytkownik "lysy" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b9ssjj$s96$1@news.onet.pl...
> Witam
> Bardzo rzadko pisze zapytania ,ale tym razem postanowiłem zapytać.
> moja żona odstawiła tabletki antykoncepcyjne i właśnie dostała miesiączkę
> która jest bardzo obfita.
ciach
> Janusz

Ja przy braniu tabletek miałam właśnie mniej obfitą, ale kiedy chciałam
zmienić tabletki na inne (tańsze) krwawiłam przez cały miesiąc, w przerwie
kiedy miało wystąpić krwawienie też, a potem wróciłam do poprzedniej wersji
(ile można miesiączkować), może to kwestia dobrego doboru tabletek?
Patrycja