Re: Obniżanie ocen za rozmow

From: "Szpilka" <s...@S...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Obniżanie ocen za rozmow
Date: Thu, 28 Sep 2006 12:45:45 +0200

Użytkownik "Radek" <r...@z...net> napisał w wiadomości
news:efg3pv$1pr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No właśnie. I zakładam, że w dniu, w którym ta lekcja
> byłaby na poczatku lekcji tych wypadków byłoby najmniej ;)

No a pewnie wcale nie byłoby takich przypadków gdyby lekacja wypadała
w środku dnia ;-)

> Nie wykluczam, ale zakładając, że zdarzy mu się to
> raz w roku/semestrze i że będzie to jedna pała, a z innych
> kartkówek bedzie miała same szóstki - to chyba
> mu nie zaszkodzi, co?

a jeśli to będzie uczeń czwórkowy/trójkowy. I taka pała własnie
zawazy na jego ocenie na semestr. Bo gdyby z tego sprwdzianu
dostał 3/4 to ocena byłaby mocna. A jesli pojawi tu się 1 (przy
uczniu trójkowym) to nauczyciel może wystawić ocenę mierną.
To już jest niesprawiedliwe.
Nie wszyscy nauczyciele stawiają co druga lekcję jakąś ocenę.
Nie raz sa skąpi i na cały semestr uczeń ma 4-5 ocen. I tu taka
1 może popsuć średnią.

> Może jednak nauczyciel nie jest jednak takim
> ostatnim osłem i weźmie to pod uwagę?

Jeden jest ok i weźmie a drugi to osioł i nie weźmie ;-)

> A co jesli zaraz po kartkówce pani rozwiązuje
> na tablicy zadnie, które dzieci pisały wcześniej na kartach?

Chyba nie będzie oślicą i nie zaczeni rozwiązywać tylko poczeka te 10 minut.
A w tym czasie może poprosić klasę by przepisała do zeszytu zadanie
nr 5 ze str 18.

> A co jeśli te pozostałe 35 minut ledwo jej starcza
> na przeprowadzenie lekcji?

To jak jej nie starcza niech nie robi kartkówek tylko poświęci
jedną lekcję w m-cu na klasówkę ;-)

> Ma rozwalać swój plan lekcji (i wszystkim innym dzieciom)
> tylko dlatego, że Adaś zaspał?

No to niech postawi pałę. Pewnie.
Co byś zrobił gdyby przyszedł do ciebie Twój syn/córka z płaczem
i powiedział że spóźnił się na kartkówkę tylko kilka minut bo...
a pani od razu mu pałę postawiła.?

Sylwia