Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze Obniżanie ocen za rozmowę Re: Obniżanie ocen za rozmowę

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Obniżanie ocen za rozmowę

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!news.mm.pl!not-for-mail
From: "Nixe" <n...@f...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Obniżanie ocen za rozmowę
Date: Wed, 27 Sep 2006 23:32:46 +0200
Organization: Multimedia Polska sp. z o.o.
Lines: 26
Message-ID: <efeqlu$2lkf$1@news.mm.pl>
References: <451a33d1$0$17971$f69f905@mamut2.aster.pl> <efdu4k$2gg$1@news.onet.pl>
<451a87e4$0$17971$f69f905@mamut2.aster.pl> <efe8o2$2i4$1@news.onet.pl>
<451aa745$0$17956$f69f905@mamut2.aster.pl>
<80uf18ic0ze6$.1gltxsjt8tyou.dlg@40tude.net>
<yk47kqaxtg5j.1rtd2frjl80va$.dlg@40tude.net>
<1lver7yoc6fj7.ug10de9w57gs$.dlg@40tude.net>
<451acc85$0$17971$f69f905@mamut2.aster.pl>
<1ftebgd9gqaq8.725wsgeoy4f5$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-108-47.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1159392766 87695 81.190.108.47 (27 Sep 2006 21:32:46 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Sep 2006 21:32:46 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:18251
Ukryj nagłówki

W wiadomości <news:1ftebgd9gqaq8.725wsgeoy4f5$.dlg@40tude.net>
Szerr <s...@g...peel> pisze:

> Nie. W sensie prawnym mamy do czynienia z USTALENIEM oceny i tu
> nauczyciel nie jest związany żadną oceną wyjściową, nic więc z
> niczego nie obniża.

> Ustalił ocenę na czwórkę, bo na tyle rozpoznał poziom wiedzy i
> umiejętności syna.

Nie ustalił oceny na czwórkę.
Przecież wyraźnie powiedział, że obniża ocenę o jeden stopnień.

> Ustalenie wysokości oceny nie może być traktowane jako kara.

Oczywiście, że jest to kara. W sytuacji, gdyby chłopcy nie rozmawiali, to
dokładnie za_tę_samą klasówkę dostaliby piątki. Czy sama rozmowa
spodowowała, że ich wiedza bezwzględna - że tak to ujmę - uległa
zmniejszeniu? Nie, a zatem relatywizm w systemie oceniania tych prac
jednoznacznie wskazuje na to, że nie było to żadne ustalenie oceny za
wiedzę, lecz obniżenie oceny wyjściowej o jeden stopień.
Takie są fakty i nie zaprzeczysz im :)

--
Nixe

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
27.09 Nixe
27.09 Szerr
27.09 Szerr
27.09 Jakub Szułakiewicz
27.09 Jakub Szułakiewicz
27.09 Nixe
27.09 Harun al Rashid
27.09 Harun al Rashid
27.09 Harun al Rashid
27.09 Harun al Rashid
27.09 Nixe
27.09 Joanna Duszczyńska
27.09 Iwon\(k\)a
27.09 Iwon\(k\)a
27.09 Iwon\(k\)a
Statystyki inicjacji seksualnej
Poszukuje tytułu książki
Jak wyobrazacie sobie otwarcie przedszkoli i klas I - III ?
Dobre rady i sprytne sposoby przydatne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
Znalazłam kanał na YouTube dla dzieci i nie tylko i poszukuję podobnych
Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży
Coś się komuś pomyliło.
Prymitywne Piractwo Prawne
U Was też tak jest?
Szóstki
testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Tylko odbić się od dna...
www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
Cynamonowe wyzwanie
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Senet parts 1-3
Senet parts 1-3
Chess
Chess
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6