Re: Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków

From: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków
Date: Fri, 14 Sep 2007 10:24:41 +0200

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał
złośliwa napisał(a):

| Cooooooo??
| Jak to nie uczy literek??
| O choroba, to ja chyba na programie sprzed 20 lat pracuję i nawet tego nie
| wiem.

nie wiem jak Ty pracujesz ani z jakich podręczników - wiem że w naszych
szkołach nieformalnie wymagane jest w pierwszej klasie nauka czytania i
pisania ( przynajmniej drukowanymi ). Oczywiście wielka tragedia się nie
stanie jeśli dziecko nie umie ale nic bardziej mylnego, ze nauczy się tego w
szkole. Rodzice mają po prostu więcej do roboty w domu.

A propos, wczoraj po powrocie z przedszkola moje dziecko zafascynowane mówi
że ta zerówka to jej się najbardziej podoba, bo już nie ma tylu zabaw i gier
tylko cały czas robią ćwiczenia z książki. I to jej się baaaardzo podoba :)
Zobaczymy na jak długo jej wystarczy tego zapału ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718