Re: Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków

Data: 2007-09-14 10:30:34
Temat: Re: Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków
Od: krys <k...@p...onet.pl>

Piotr Majkowski napisał(a):

> Mój Marcin nie chodzi do przedszkola, lecz nauczył się literek z
> programu komputerowego (Reksio i literki ?)

Mój Marcin miał tak samo, z tą różnicą, że "Klik" go nauczył.
W wieku 5 lat przeczytał sam z siebie pierwsze słowo, na szyldzie.

> Mam jednak obawy, czy taka umiejętność przyda się w zerówce i szkole.

Przyda się. Mój do tej pory odstaje od reszty, która nie nauczyła się
sama czytać, miał więc z głowy mozolne ślęczenie nad składaniem
literek, i mógł się zająć czym innym.

> Może między wzajemnymi docinkami :>, któraś z Pań poradzi mi jak
> przygotować maluszka i zachęcić go do ćwiczenia dłoni?

Marcin od urodzenie NIENAWIDZI kredek. Bazgrze jak kura pazurem, albo
jak tata;-). W zerówce, albo krótko przed namawiałam go do wycinania, i
do wodzenia paluchem po obrysach figur na kartce A4, takie tam dzbanki,
koty, ślimaki esy - floresy, kwiatki, samochody, grunt, żeby na całą
kartkę były.
Justyna
GG 6756000